خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

ایموبیله: بوفون هنوز از نویر بهتر است

ایموبیله: بوفون هنوز از نویر بهتر است
مهاجم گلزن تیم ملی ایتالیا پیش از دیدار برابر آلمان به تمجید از جانلوئیجی بوفون پرداخت.
به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، دو تیم آلمان و ایتالیا سه شنبه شب در دیداری دوستانه برابر هم به میدان خواهند رفت و این دیدار تقابل جانلوییجی بوفون و مانوئل نویر است. دو دروازه‌بانی که خیلی‌ها آنها را جزو سه دروازه‌بان برتر جهان می دانند.
چیروایموبیله قبل از دیدار با آلمان با تمجید از بوفون گفت: خوشحالیم که بوفون بهترین دروازه بان جهان را در اختیار داریم. می دانم که نویر نیز دروازه بان خوب و قابلی است ولی از نظر من بوفون هنوز از نویر بهتر است و بهترین دروازه بان جهان به شمار می‌رود. در بازی با آلمان نیز باید بگویم که بازی با آنها همیشه سخت و دشوار است. قدرت ایتالیا و آلمان برابر است و ما این موضوع را در یورو 2016 به خوبی نشان دادیم ولی در نهایت دست خالی به خانه بازگشتیم. آلمان در ضربات پنالتی به برتری رسید و به مرحله بعد رفت. چند روز وقت بود این شکست را هضم کنم. حالا امیدواریم بتوانیم اینبار آنها را شکست بدهیم.
ایموبیله زمانی که در بوروسیا دورتموند بازی می کرد، در 24 دیدار برای این تیم تنها 3 گل در بوندسلیگا به ثمر رساند ولی خودش معتقد است دوران بدی در این تیم آلمانی نداشته است. او درباره این موضوع گفت: حضورم در دورتموند را منفی ارزیابی نمی کنم. نتوانستم خودم را با شرایط لیگ آلمان تطبیق بدهم. مترجم نیز همراه من نبود و این کارم را سخت کرده بود. به هر صورت تفاوت های زیادی بین لیگ ایتالیا و لیگ آلمان وجود داشت که برای من راحت نبود.
مهاجم سابق بوروسیا دورتموند در ادامه در پاسخ به این سوال که بازیکن آلمانی مورد علاقه او چه کسی است گفت: از نظر من مسوت اوزیل بهترین بازیکن آلمان است. دیدن بازی او خیلی چشم نواز است و بازیکن مورد علاقه من محسوب می شود.

برچسب‌ها: بوفون نویر آلمان-ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

120 ✞ᗪᗴᐯᎥᒪ✞1395/08/24

افتخآر جنوب: بوفون از همه بهتره.نویر که عددی نیست

26 آبان (19:53)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi