خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

بوفون: سبک نویر بی مانند نیست.

بوفون: سبک نویر بی مانند نیست.
اختصاصی | سنگربان کهنه کار بیانکونری می گوید: کارهایی که نویر می کند را زمانی که من در پارما بودم انجام داده ام. او همچنین به انتقادها از دروازبانان ایتالیایی واکنش نشان داد.
به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، دروازبان شماره یک بایرن مونیخ مانوئل نویر، ادعا کرده که سبک sweeper-keeper (بازی بیش از اندازه دروازبان با توپ) را او آورده است. اما بوفون آن را رد می کند و می گوید او پیشگام چنین سبکی در فوتبال بوده است.
بوفون در مصاحبه ای گفته است:
-کاری که نویر می کند، من در پارما زمانی که مالسانی آن را رهبری می کرد انجام می دادم. ما آن زمان با پارما قهرمان جام یوفا و کوپا ایتالیا شدیم.
من همیشه آمادگی بازی با پا را داشته ام. در حقیقت این سبک یک دهه پیش در بارسلونا ابداع شد. با درگیر کردن دروازبان در بازی کل تیم و یکپارچه کردن تمام بازیکنان.
آیا مدرسه ی دورازبانان ایتالیایی تخته شده است؟ اگر ما 100 توپ بگیریم و یکی از خط دروازه رد شود، روزهای بعد همه از آن توپی که از خط دروازه رد شد حرف می زنند. این شما را دیوانه می کند. اما اشتباهات می توانند به آرامی باعث پیشرفت شما شوند.
اگر دروازبان اشتباه کند، گند زده است. آن دسته از دروازبانانی در اوج می مانند که از نظر روحی روانی بسیار قوی باشند.

برچسب‌ها: بوفون یوونتوس بیانکونری نویر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

706 مستر 4111395/01/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi