خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,265

تابش:نمی خواهیم به پادوانی سخت بگیریم

تابش:نمی خواهیم به پادوانی سخت بگیریم
قائم مقام باشگاه سپاهان می‌گوید هر باشگاهی که پادووانی را می‌خواهد باید درخواستش را به سپاهان ارائه کند.

به گزارش سپاهان اف سی,مسعود تابش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مشکلات به وجود آمده در انتقال لئوناردو پادووانی به استقلال و اظهارات این بازیکن مبنی بر این که می‌تواند به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کند، اظهار کرد: پادووانی با ما قرارداد رسمی دارد و باید در تمرینات شرکت کند. الان هم از این موضوع سر پیچی کرده است. او تحت قرارداد ما است و ما نمی‌توانیم بگوییم با ما قرارداد ندارد.

او اضافه‌ کرد: پادووانی برای انتقال به هر تیمی باید با ما مذاکره کند و در هر جلسه با ما حضور داشته باشد. ما نمی‌خواهیم برای او مشکلی به وجود بیاوریم. ما برای او سخت نمی‌گیریم و فقط می‌خواهیم مراحل قانونی کار انجام شود. هر باشگاهی پادووانی را می‌خواهد باید به ما درخواست رسمی بدهد. هیچ بند و شرطی در قرارداد پادووانی وجود ندارد که او می‌گوید می‌تواند قراردادش را به طور یک طرفه آن را فسخ کند.

قائم مقام باشگاه سپاهان با اشاره به این که می‌خواهد به پادووانی کمک کند، گفت‌: تنها راه راحت و آسان پادووانی این است که باشگاه مد نظرش به ما درخواست بدهد و با هم توافق کنیم. ما که نمی‌خواهیم مشکل ساز شویم بلکه می‌خواهیم به او کمک کنیم. توافق ما به معنای سختگیری نیست.

تابش در پایان درباره افتتاح نقش جهان در حضور معاون اول رییس جمهور، گفت‌: این ورزشگاه با حضور اسحاق جهانگیری افتتاح می‌شود اما از تاریخ دقیق آن اطلاعی ندارم. اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان این موضوع را پیگیری می‌کند.

برچسب‌ها: پادوانی سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

146 ʀᴇᴀʟ ᴍᴀᴅʀɪᴅ1395/06/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi