خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,265

سپاهان در انتظار آی‌تی‌سی برزیلی‌ها

سپاهان در انتظار آی‌تی‌سی برزیلی‌ها
با وجود به سر رسیدن انتظار طولانی سپاهانی‌ها برای استفاده از دو بازیکن برزیلی خود، پریرا و پادوانی ممکن است مثل تمام دیدارهای دور رفت اولین مسابقه این تیم در نیم‌فصل دوم را هم از دست بدهند.
به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی‌ها یک نیم‌فصل تمام به انتظار نشستند تا بتوانند از لوسیانو پریرا و لئوناردو پادوانی در ترکیب تیم خود استفاده کنند. آنها در ساعات اولیه امروز و به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران نسبت به ثبت اطلاعات این دو بازیکن در سیستم TMS اقدام نمودند و حالا حضور یا عدم حضور آنها در دیدار برابر استقلال خوزستان منوط به میزان سرعت عمل فدراسیون فوتبال برزیل است.

از بخت بد دور برگشت لیگ به فاصله کوتاهی پس از آغاز نقل و انتقالات نیم‌فصل شروع می‌شود و این یعنی که اگر روال اداری صدور مجوز بازی این دو بازیکن که بخشی از آن داخلی و قسمتی دیگر بین‌المللی است ظرف مدت سه روز به اتمام نرسد شیمبا و پادو که نیم‌فصل اول را به طور کامل از دست داده‌اند احتمال دارد در اولین بازی از دور برگشت نیز امکان همراهی سپاهان را نداشته باشند.

برچسب‌ها: پریرا پادوانی سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

256 کیانوش شهر1394/10/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi