خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

هشدار سپاهان به استقلال !!!

هشدار سپاهان به استقلال !!!
» لیگ برتر

هشدار سپاهان به استقلال درباره پادوانی

اصغر باقریان، مدیرعامل سپاهان درباره وضعیت پادوانی می گوید: ما مشکلی با اینکه پادوانی به استقلال برود، نداریم اما باید روال کار به صورت اصولی و منطقی پیش برود.

گروه ورزش «تیتریک»، در روزهای گذشته صحبت های زیادی پیرامون مذاکره مسئولان استقلال با لئوناردو پادوانی مطرح شده است. این مساله باعث ناراحتی مسئولان سپاهان شده و به همین خاطر آنها خواهان مذاکره اصولی برای جذب این بازیکن شدند.

اصغر باقریان، مدیرعامل سپاهان درباره وضعیت پادوانی به می گوید: ما مشکلی با اینکه پادوانی به استقلال برود، نداریم اما باید روال کار به صورت اصولی و منطقی پیش برود. اینکه بحث دور زدن وسط باشد و بخواهند با خود بازیکن وارد مذاکره شوند، برای ما قابل قبول نیست. استقلال خوزستان به ما نامه زد و خواهان جذب پادوانی شد و ما نیز مجوز مذاکره با او را برای خوزستانی ها صادر کردیم.

او می افزاید: من دیروز با افتخاری، سرپرست باشگاه استقلال صحبت کردم. به او گفتم اگر واقعا پادوانی را می خواهید، ما آماده همکاری هستیم و سخت گیری نمی کنیم اما نمی توانید خودسرانه با بازیکن مذاکره کنید. قرار شد او با منصوریان صحبت کند و تصمیم نهایی را بگیرند.

ورزش سه

برچسب‌ها: منصوریان استقلال سپاهان هشدار پادوانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

264 سبهردنی1395/05/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi