خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,264

پاپی:با ادامه این روند به هیچ وجه قهرمان نمی شویم

پاپی:با ادامه این روند به هیچ وجه قهرمان نمی شویم
حسین پاپی هافبک تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد این تیم از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی در چهار هفته ابتدایی نداشته است.
پاپی در مصاحبه با خبرورزشی در مورد گرفتن شش امتیاز در چهار بازی گفت: این اصلاً راضی کننده نیست. شما فرض کنید یک تیم ۱۲ امتیاز می گرفت و ما الان با آن تیم ۶ امتیاز فاصله داشتیم. ما مقابل نفت تهران بازی خوبی انجام دادیم و مقابل استقلال خوزستان هم کیفیت خوبی داشتیم ولی نمی دانم چرا مقابل صنعت نفت آبادان خوب بازی نکردیم. اگر قرار است قهرمان شویم و اگر باشگاه دنبال رسیدن به این عنوان است، نباید به سادگی امتیاز از دست بدهیم.
او ادامه داد: به قول عبدا... ویسی تا نیم فصل دیگر اجازه باخت نداریم. تیمی که قهرمانی می خواهد، باید اکثر بازی ها را ببرد. تیم ما در حال حاضر تمرین می کند تا عیب هایش را برطرف کند. ما با این شرایط هرگز نمی توانیم قهرمان شویم، بنابراین بازیکنان خیلی سخت تلاش می کنند تا تفکرات کادر فنی را در زمین پیاده کنند و امیدوارم در شروع مسابقات کمترین نقص را داشته باشیم. پاپی در پاسخ به این سؤال که جدی ترین رقیب سپاهان برای قهرمانی چه تیمی است، عنوان کرد: من اطلاع دقیقی از شرایط فنی تیم ها ندارم چون بازی های پرسپولیس، ذوب آهن و تراکتورسازی را ندیدم. تیم ما پارسال هم مدعی قهرمانی بود اما دیدید با چه مشکلاتی مواجه شدیم. اگر می خواهیم قهرمان شویم، باید کمترین نقص را داشته باشیم.

برچسب‌ها: حسین پاپی قهرمانی سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

167 ʀᴇᴀʟ ᴍᴀᴅʀɪᴅ1395/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi