خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,265

حسین پاپی: سپاهان قدرت انجام هر کار بزرگی را دارد.

حسین پاپی: سپاهان قدرت انجام هر کار بزرگی را دارد.
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر سپاهان از تمام ظرفیت‌های خود به خوبی استفاده کند، می‌تواند هر افتخاری را کسب کند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در اصفهان، حسین پاپی در این ارتباط به ایسنا گفت: خوشبختانه تمرینات تیم به طور منسجم هر روز در مجموعه باغ فردوس برگزار می‌شود و بازیکنان از روحیه و شادابی خاصی برخوردار هستند و زیر نظر حسین فرکی به مرور کارهای تاکتیکی و تکنیکی می‌پردازند.
وی افزود: سپاهان در این فصل باید در سه جبهه تلاش کند خصوصاً در جام باشگاه‌های آسیا باید کاملاً هوشیار باشیم، چرا که این رقابت‌ها بسیار سخت‌تر از لیگ برتر و جام حذفی است. سپاهان تیم بزرگی است که اگر از تمام ظرفیت‌های خود به خوبی استفاده کند، می‌تواند هر افتخاری را کسب کند.
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: روز 19 تیرماه برای برپایی یک اردوی 10 روزه به ترکیه می‌رویم که بدون شک این اردو در آماده سازی سپاهان برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا بسیار مؤثر است. در این اردو ظاهراً سه بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم که این بازی‌ها نیز می‌تواند آمادگی تیم را هر چه بیشتر بالا ببرد.
پاپی اضافه کرد: حسین فرکی به خوبی با بازیکنان کار می‌کند و از نظر مربی و کادر فنی هیچ مشکلی نداریم. فرکی مربی بزرگی است که تاکنون ثابت کرده است اگر ابزار لازم را در اختیار داشته باشد، می‌تواند هر تیمی را قهرمان لیگ برتر کند. همه بازیکنان خوشحال هستند که زیر نظر چنین مربی بزرگی کار می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در این فصل بهتر از فصل گذشته برای سپاهان کار کنم تا بتوانیم در سه جبهه مختلف برای مردم اصفهان و البته ایران افتخار آفرینی کنیم. مطمئن هستم که با حمایت تماشاگران سپاهان می‌تواند باز هم قهرمان لیگ برتر و حتی دیگر جام‌های معتبر شود.

برچسب‌ها: حسین پاپی سپاهان اصفهان سپاهان قدرتمند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

273 افسی اصفهان (ح)1394/04/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi