خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

حاج محمدي: انگیزه مان برای جام حذفی چند برابر شد

حاج محمدي: انگیزه مان برای جام حذفی چند برابر شد
امین حاج محمدی مدافع نفت تهران اعتقاد دارد اتفاقات عجیب و غریب باعث شد تا این تیم نتواند قهرمان لیگ برتر شود.

حاج محمدی بعد از بازی با تراکتورسازی گفت و گویی با "مستر90" انجام داد:

لک خودش را روی زمین می انداخت
در بازی با تراکتورسازی اتفاقات عجیب و غریبی افتاد. از دقیقه 82،83 به بعد تماشاگران تراکتور خوشحالی کردند و بازیکنان نیمکت نشین این تیم بلند شدند و خوشحال بودند. به همین خاطر بازی برگشت چون ما در حال حمله کردن بودیم و تراکتور هم دفاع می کرد. حامد لک خودش را روز زمین می انداخت و بازیکنان این تیم روی زمین می خوابیند. همه فکر می کردند نتیجه بازی سپاهان و سایپا 2-2 شده است.

در رختکن دیدیم سپاهان برده است
ما هم بعد از اینکه به رختکن فتیم و تلویزیون را دیدم، متوجه شدیم که بازی سپاهان 2 بر صفر شده است. بچه ها می گفتن دقایق آخر تصاویر تلویزیونی قطع شده اما بعد از پایان بازی که ما به رختکن رفتیم دیدیم سپاهان قهرمان شده است.بنده خداها تبریزی ها هم خوشحالی می کردند . این مساله به ضرر ما هم شد چون می توانستیم گل بزنیم و با یک حرف الکی که در ورزشگاه پیچید قهرمانی را از ما گرفتند.

بازیکنان ما را زدند
بعد از پایان بازی دو ساعت در رختکن بودیم و حتی داخل زمین بچه های ما را زدند. بیرانوند و بقیه بازیکنان را در زمین زدند و هواداران تراکتور در زمین می گفتند، نباید پررو شوید که نا هم فقط توانستیم به رختکن برویم.

نشنیدم آندو چه گفت
من در صحنه اخراج آندو نبودم اما وقتی دیدم با وحید امیری درگیر شدند خودم را رساندم و آنها را جدا کردم.من نشنیدم آندو چه گفت و نمی توانم نظر بدهم.

انگیزه مان برای جام حذفی چند برابر شد
ما امسال می توانستیم دو جام بگیریم اما یک جام را بچه گانه از دست دادیم. حالا هم برای قهرمانی جام حذفی تلاش می کنیم و انگیزه مان چند برابر شده. می خواهیم در جام حذفی برابر ذوب آهن پیروز شویم .

برچسب‌ها: حاج محمدی جام حذفی ایران قهرمان لیگ برتر نفت تهران مقابل تراکتورسازی قهرمانی سپاهان آندو تیموریان حامد لک - تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

437 اشرار نفت1394/02/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi