خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آمریکا
اتحاد آمریکا
12
2,104

هاوارد: با حضور در جام جهانی2018بازنشست میشوم

هاوارد: با حضور در جام جهانی2018بازنشست میشوم
دروازه‌بان تیم فوتبال اورتون از تلاش بسیار خود برای همراهی و حمایت تیم کشورش در یک دوره جام جهانی دیگر خبر داد.
تیم هاوارد

«تیم هاوارد»‌که در جام جهانی ۲۰۱۴ در دروازه‌ تیم ملی فوتبال آمریکا ایستاد و بازی‌های خوبی انجام داد، با وجودی که اوایل بهار وارد ۳۶ سالگی می‌شود، هنوز خواب و خیال‌های بسیاری دارد.

این گلر توانمند که اکنون سابقه حضور در ۱۰۴ بازی ملی را در کارنامه ورزشی‌اش یدک می‌کشد، در آخرین مصاحبه‌ خود عنوان کرده همچنان در اوج باقی می‌ماند تا در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز گلر تیم کشورش باشد.

وی که به تازگی کتابی تحت عنوان «دروازه‌بان» منتشر کرده و در آن احتمال داده دیر یا زود ورزش حرفه‌ای را به پایان ببرد، اظهار داشت:می‌خواهم قراردادم را قبل از اتمام دوران فوتبالم به پایان ببرم. یعنی در سال ۲۰۱۸ که ۳۹ ساله هستم، با حضور در جام جهانی روسیه چنین برنامه‌ای دارم. پس تا آن موقع هدفم بازی کردن در اوج است. به چیزی دیگر هم فکر نمی‌کنم.

هاوارد در سال ۲۰۰۲ اولین بازی خود را برای تیم ملی آمریکا انجام داد. وی در دوران ورزشی‌ خود برای تیم‌های نورت جرسی، مترواستار آمریکا، منچستریونایتد و اورتون انگلیس بازی کرده است.

برچسب‌ها: تیم هاوارد جام‌جهانی بازنشستگی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

213 لس آنجلس گلکسی21395/06/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi