خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

دلیل رد پیشنهاد مورینیو توسط رافائل واران

دلیل رد پیشنهاد مورینیو توسط رافائل واران
رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال که در 23 سالگی بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را نیز بر بازو می بندد، امسال مورد توجه منچستریونایتد قرار داشت اما ترجیح داد در رئال بماند.
واران سال 2011 به توصیه زیدان به رئال مادرید پیوست که در آن مقطع هدایتش بر عهده مورینیو بود. او سال 2013 زیر نظر آقای خاص جای په په را در ترکیب اصلی اشغال کرد و تبدیل به بازیکن ثابت کهکشانی ها شد اما با رفتن مورینیو، واران بار دیگر به مدافع سوم رئال پس از راموس و په په تبدیل شد.
واران که در فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال سخت مورد توجه منچستریونایتد قرار داشت، در نهایت با رد پیشنهاد این تیم و ژوزه مورینیو ترجیح داد در رئال بماند.
او در همین رابطه به کانال پلاس گفت:" ترجیح دادم از رئال جدا نشوم چون اینجا راحت و خوشحال هستم. واقعیت این است که از یونایتد پیشنهاد داشتم و نه گفتن به مورینیو ساده نبود ولی باید سبک سنگین کرده و یک تصمیم قطعی می گرفتم.

زیدان با من صحبت کرد و به من اطمینان خاطر داد. او به من گفت که به توانایی هایم باور دارد و متقاعدم کرد که بمانم. زیدان برای من از پروژه ها و ایده هایش حرف زد. قصد داریم این پروژه را به سرانجام برسانیم و به همین دلیل قید رفتن از رئال را زدم و حالا از تصمیمی که گرفتم خوشحالم."

برچسب‌ها: واران رئال مادرید منچستر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 2

196 Best Stars1395/06/16

استقلال کشتله: دقیقا من همیشه واران و گایا و رودریگز و دانیلو رو تو بازی پی اس میخرم مورینیو هم باید مدافع جوون خوب اضافه میکرد که نکرد

17 شهریور (16:06)


شیاطین سرخ 0: تو مدافع های جوون بهترینه

17 شهریور (15:52)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi