خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

آقای قابل اطمینان رئال در شروع مجدد لالیگا

آقای قابل اطمینان رئال در شروع مجدد لالیگا
به نقل از مارکا، از جمعه دو هفته پیش بود که لالیگا پس از سه ماه وقفه فعالیتش را از سر گرفت. هر تیم تاکنون 4 بازی انجام داده و رئال مادرید توانسته با 4 پیروزی و با گذر از بارسا به صدر لالیگا برسد.

رئال ابتدا ایبار را 3-1 شکست داد. سپس والنسیا را با سه گل در هم کوبید و در دو بازی قبلی نیز سوسیداد و مایورکا را با نتایج 1-2 و 2-0 شکست داده است.

نکته قابل توجه، حضور 90 دقیقه ای رافا واران در تمامی این بازی هاست. در واقع پس از شروع مجدد لالیگا او به غیر از تیبو کورتوا که دروازه بان است، مورد اطمینان ترین بازیکن برای زیدان بوده و حتی یک دقیقه را نیز از دست نداده است. پس از کورتوا و واران، کریم بنزما، دنی کارواخال و سرخیو راموس بیشترین دقایق را در میدان بوده اند.

واران در بازی رئال برابر مایورکا یکی از دلایل بسته ماندن دروازه کهکشانی ها بود.

مدافع 27 ساله فرانسوی تابستان گذشته چیزی تا جدایی از رئال فاصله نداشت اما زین الدین زیدان بود که پس از صحبت با باعث ماندنش شدنش شد. سرمربی فرانسوی اصرار داشت تا واران در رئال بماند و حالا مشخص می شود که اصرار او بی دلیل نبوده است.

واران که با تیم ملی فرانسه قهرمانی جام جهانی 2018 را تجربه کرده و یکی از کاپیتان های تیم ملی کشورش محسوب می شود، در مجموع و تا به اینجای فصل، پس از کاسیمیرو که 3390 دقیقه در میدان حاضر بوده، با 3360 دقیقه در رده دوم فهرست بازیکنان با بیشترین دقایق حضور در زمین قرار دارد.

برچسب‌ها: رئال مادرید زیدان واران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

96 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/04/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi