خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,154

گزینه های خط هافبک رئال: گومز، سانه و آلابا

گزینه های خط هافبک رئال: گومز، سانه و آلابا
مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید به صورت جدی شرایط خرید آندره گومز، هافبک پرتغالی را در این تابستان دنبال می کند. درخواست 65 میلیونی والنسیا باعث شده که این خرید چندان آسان نباشد اما رئال گزینه های مختلفی را زیر نظر دارد. یکی از مشکلات این است که هنوز 25 درصد حق انتقال گومز در اختیار بنفیکاست.

البته رئال نگران شرایط مصدومیت گومز است. این بازیکن در می 2015 جراحی کرد و سه ماه از میادین دور بود. او در طول فصل گذشته هم مصدومیت هایی داشت. در یورو هم برخی بازیهای مهم تیمش را به علت مصدومیت از دست داد.

در این تابستان یووه و چلسی برای گومز 40 میلیون یورو پیشنهاد داده اند و بارسا هم او را می خواهد. گومز قرار است که آلترناتیو مودریچ در ترکیب رئال باشد و خرید او به معنی جدایی کواچیچ خواهد بود.

زیدان البته به حضور مارکوس یورنته ، محصول آکادمی هم به عنوان گزینه ای برای حضور در لیست اصلی در فصل آینده فکر می کند. پس از انتقال کانته به چلسی در حال اضر کاسمیرو هیچ آلترناتیوی در ترکیب رئال ندارد.

سانه، پدرش او را در رئال می بیند
بازیکن شالکه هم یکی از گزینه های رئال به شمار می رود. این بازیکن در چمپیونزلیگ امسال عملکرد خوبی مقابل این تیم داشت. بازیکن 20 ساله آلمانی با سیتی مذاکراتی داشته اما پدرش احتمال انتقال به رئال یا بایرن را رد نکرده است.

آلابا، فروشی نیست
اولین هدف رئال در این تابستان بود اما بایرن او را نمی فروشد و برای انتقالش حداقل 80 میلیون یورو خواسته است. این بازیکن می تواند در پست دفاع چپ، هافبک میانی و دفاع میانی بازی کند. خرید اوم خیلی مشکل است.

برچسب‌ها: نقل و انتقالات داوید آلابا لروی سانه اندره گومز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

192 بجنورد سیتی ب1395/04/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi