خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

مارکا: ماندن خامس خرید آندره گومز را منتفی کرد

مارکا: ماندن خامس خرید آندره گومز را منتفی کرد
در حالی که همه رسانه ها انتقال آندره گومز به رئال را نهایی می دانستند این بازیکن راهی بارسلونا شد. علت این اتفاق مسائل مختلفی بود.

یکی از اصلی ترین دلایل مربوط به قیمت وی بود که رئال حاضر نبود که بدون آن که فروش خامس قطعی شود 50 میلیون یورو برای این انتقال هزینه کند. بازیکن کلمبیایی در پایان فصل گذشته برای جدایی ابراز آمادگی کرده بود. رئال با 85 میلیون یورو درآمد فروش وی گزینه هایی مثل پوگبا و آندره گومز را زیر نظر داشت. پوگبا گزینه محبوب زیزو بود و گومز گزینه محبوب سران باشگاه که البته زیدان اصراری به خرید وی نداشت.

اما به گفته مارکا، داستان وقتی عوض شد که وکیل خامس اعلام کرد که این بازیکن در رئال می ماند.بدین ترتیب رئال خرید آندره را متوقف کرد. این بازیکن در لحظاتی که استرس داشت و نگران آینده اش بود با پیشنهاد بارسلونا مواجه شد و در حالی که رئال کار را با بی خیالی طی می کرد بارسا پیشنهادش را جدی تر کرد و با خود بازیکن و والنسیا به توافق رسید.

رقم قرارداد نقدی وی 35 میلیون یوروست اما با توجه به بندهایی که خیلی ساده می توان به آن دست یافت کاتالان ها باید 20 میلیون یوروی دیگر هم به این ارقام بیافزایند. والنسیا که شرایط اقتصادی خوبی نداشت به سادگی این پیشنهاد را پذیرفت.

رئالی ها هر چند که اندره گومز را از دست دادند و آن را به رقیب دیرینه واگذار کردند اما چندان استرس ندارند چرا که سران باشگاه ادعا می کنند که خود آنها قید خرید آندره را زده اند نه این که بارسا پیشی گرفته باشد.

البته یکی از نکات مهم این است که زیدان با توجه به شدت مصدومیت های گومز اصراری به خرید وی نداشت و در نقطه مقابل همچنان پوگبا را می خواهد.

برچسب‌ها: آندره گومز اندره گومز پوگبا پل پوگبا نقل و انتقالات رئال مادرید بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

460 بجنورد سیتی ب1395/05/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi