خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

وقتی علی دایی کمبود وقت را جبران می کند

وقتی علی دایی کمبود وقت را جبران می کند
تقریبا یک هفته زودتر از سال گذشته تکلیف تیم جدید علی دایی مشخص شد و او هدایت نفت تهران را بر عهده گرفت تا در زمان کمِ مانده به آغاز لیگ برتر تیمی را روانه مسابقات کند که بتواند همچنان در بالای جدول حضور داشته باشد و با مهره‌های جوان و موثری که دارد حتی برای قهرمانی بجنگد.

دایی که فصل گذشته از کم تمرین کردن تیم صبا قبل از شروع فصل ضرر کرد، امتیازات زیادی در ابتدا و انتهای مسابقات به دلیل این مسئله از دست داد و می‌داند اگر به آن توجه نداشته باشد در آینده به مشکل می‌خورد، از همین رو تمرینات نفت تهران را به صورت جدی دنبال می‌کند و در غیاب ژلکو میاچ (دستیارِ کروواتِ کار راه انداز فصول اخیرش)، خودش مسؤولیت کار با توپ بازیکنانش را بر عهده گرفته است که مبادا فرصت سه هفته‌ای تا آغاز لیگ را مفید نگذرانند.

او در تمرینات اخیر نفت همواره خود وارد زمین شده و تیمش را تمرین می‌دهد تا بازیکنان انگیزه بیشتری زیر نظر این مربی اسم و رسم‌دار پیدا کنند.

تیم فوتبال نفت در چند سال گذشته یکی از مدعیان قهرمانی بوده و علی دایی نیز امیدوارست این روند خوب ادامه پیدا کند.

برچسب‌ها: علی دایی نفت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

89 رئال تیتانز1395/04/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi