خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,350

از کی‌روش عذرخواهی می‌کنند؟

از کی‌روش عذرخواهی می‌کنند؟
از کی‌روش عذرخواهی می‌کنند؟

مهدی طارمی به پرسپولیس بازگشت؛ خبری که با توجه به شواهد و قرائن روزهای اخیر قابل پیش بینی بود.
[از کی‌روش عذرخواهی می‌کنند؟]

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیوستن ناگهانی مهدی طارمی به ریزه اسپور ترکیه برخی افراد که ذهنهای پیچیده‌ای دارند، در فضای مجازی شایعه کردند که طارمی با توصیه کارلوس کی روش از پرسپولیس جدا شده تا سرمربی تیم ملی در دعوایی که با حرفهای برانکو کلید خورد، "گروکشی" کرده باشد. بعد از این فضاسازی، این اتهام از دنیای مجازی به برخی روزنامه‌ها و سایتها هم کشیده شد. حتی یکی از مدیران فوتبالی تلاش کرد با موج ایجاد شده همراهی کند و کی روش را در مظان اتهام قرار داد و یکی از پولدارهای فوتبال هم به صورت غیرمستقیم این ادعاها را تأیید و تهدید کرد که دیگر خبری از کمک به تیم ملی نخواهد بود.

جالب اینکه تمام این اتهام‌ها در روزهای ماه مبارک رمضان زده شد و کسانی که این اتهام‌ها را علیه کی روش مطرح کردند، هیچ وقت به او فرصت پاسخگویی ندادند و بدتر اینکه بعضی از آنها حتی برای خود بریدند و دوختند و تیم ملی "ایران" را تهدید کردند که یازدهم شهریور به سود قطر فعالیت خواهند کرد؛ تهدید عجیبی که با همراهی نکردن "اکثریت" در همان نطفه خفه شد اما سوالی که مطرح است اینکه آیا کسانی که در این مدت چه "نادانسته" و چه "مغرضانه" شمشیر را برای سرمربی تیم ملی "ایران" از رو بستند و او را متهم به "گروکشی" کردند و به شخصیت حقیقی و حقوقی او اتهام زدند نباید با یک عذرخواهی از کرده خود ابراز ندامت کنند؟

برچسب‌ها: تیم ملی ایران طارمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

46 10

343 خوراکیان171395/04/27

28 تیر (19:45)


28 تیر (13:30)


Mythical Star: برانکو اگه راست میگه و یه مربی حرفه ای و شخصیت مربیگری داره باید پای حرفش بایسته و تاوان اشتباهشم بده وگر نه کی روش اشتباهی نکرده

28 تیر (12:23)


شیر سرخ 1: استقلالیا مثله مربیشون چاپلوسی. حرف قلعه نویی یادتون نره

28 تیر (10:55)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi