خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

حریف یف ایران در مرحله حذفی آسیا مشخص شد

حریف یف ایران در مرحله حذفی آسیا مشخص شد
ملی‌پوشان ایران رقیب خود را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌ها شناختند.تیم ملی فوتبال ایران با کسب پیروزی مقابل تیم امارات 9 امتیازی شد و صعودش به‌عنوان صدرنشین گروه C به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را قطعی کرد و با توجه به نتایجی که در سایر گروه‌ها رقم خورده، حریف خود را شناخت.
مسابقات دور گروهی جام ملت‌های آسیا با انجام دیدارهای سوم از گروه‌های D ، E و F به پایان می‌رسد ولی شناسایی حریف بعدی تیم ملی ایران با توجه به قطعی شدن حذف چین و همچنین صعود سوریه، نیازی به توجه به بازی‌های دو روز آینده ندارد.
نتایجی که امروز در مسابقات گروه‌های B و C جام ملت‌های آسیا رقم خورد، کاری کرد تا تیم ملی چین از این رقابت‌ها کنار برود و سوریه هم صعودش را قطعی کند، چراکه رقم خوردن هر نتیجه‌ای در بازی‌های سه گروه باقی مانده، مانع از بالا رفتن سوری‌ها نخواهد شد.
قوانین جام ملت‌ها، در صورتی‌که حذف تیم سوم گروه A و صعود تیم سوم از گروه B به‌طور همزمان اتفاق بیفتد، تیم ملی ایران به‌عنوان صدرنشین گروه C باید به مصاف تیم سوم از گروه دوم برود که سوریه خواهد بود.

با این شرایط، شاگردان امیر قلعه‌نویی باید از ساعت 19:30 چهارشنبه، یازدهم بهمن‌ماه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف تیم ملی سوریه بروند و برای راهیابی به دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا تلاش کنند.

برچسب‌ها: ایران تیم ملی ایران طارمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

55 نودتایی ها1402/11/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi