خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,329

زوج دوست داشتنی تیم ملی دوباره شکل گرفت

زوج دوست داشتنی تیم ملی دوباره شکل گرفت
رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 که با ثبت سریع‌ترین صعود تاریخ فوتبال ایران به جام جهانی همراه بود، برای علاقه‌مندان به فوتبال با یک اتفاق چشم‌گیر و خیره کننده در راس خط آتش تیم همراه بود؛ جایی که برای اولین مرتبه مهدی طارمی و سردار آزمون زوجی را تشکیل دادند، که برای هیچ تیمی مهارش ساده و امکان پذیر نبود.
البته این دو پیش‌تر یک جام جهانی موفق را در روسیه کنار هم تجربه کرده بودند، اما در آن مقطع تیم ملی تحت هدایت کارلوس کی‌روش با آرایش 1-3-2-4 به مصاف رقبا می‌‍رفت و همین باعث می‌شد که مهدی طارمی در پست وینگر چپ بازی کند و کمی از آزمون دور باشد. این اتفاقی بود که با حضور کی‌روش در جام جهانی 2022 قطر هم تکرار شد و خبری از آن زوج ویران کننده مقدماتی جام جهانی با تغییر سیستم تیم ملی نبود.
با حضور امیر قلعه‌نویی بار دیگر علاقه‌مندان به فوتبال امیدوارند این زوج را در کنار هم ببینند. سردار آزمون در اردوی قبلی تیم ملی زیر نظر کادر فنی جدید به دلیل مسائل و مشکلات شخصی غایب بود، اما در تورنمنت کافا این فرصت بار دیگر فراهم است که شاهد کنار هم قرار گرفتن زوج دوست داشتنی و زهردار خط آتش تیم ملی فوتبال ایران باشیم.

برچسب‌ها: طارمی تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

37 حسین قهرمان 741402/03/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi