خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

مولر: 120 دقیقه مبارزه، توانی برایمان باقی نگذاشت

مولر: 120 دقیقه مبارزه، توانی برایمان باقی نگذاشت
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر با وجود کشیده شدن کار به ضربات پنالتی از قهرمانی بدست آمده راضیست.

بایرن مونیخ با درخشش در ضیافت پنالتی ها مقابل دورتموند، توانست به قهرمانی دی اف بی پوکال دست یابد. به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، توماس مولر که یکی از پنالتی های تیمش را به زیبایی به گل تبدیل نمود، در مورد این بازی به خبرنگاران گفت:

“با پیروزی بار سبکی از دوشمان برداشته شد. برای بازیکنانی که 120 دقیقه به صورت پیوسته بازی کرده اند، پشت ضربه پنالتی قرار گرفتن وحشتناک است. اگر پپبازی را با پیروزی پشت سر نمی گذاشتیم قطعا از خودمان بسیار عصبانی می شدیم. از اینکه توانستم پنالتی خود را به گل تبدیل کنم خوشحالم. بدون شک صحنه خراب کردن پنالتی در بازی مقابل اتلتیکو مادرید به ذهنم آمد. اما به توانایی خودم اعتماد کردم و توانستم پنالتی را وارد دروازه کنم.

“بازی بسیار پایاپای و فشرده ای بود. همه دیدیم که فصل برای تمام بازیکنان طولانی بود. 120 دقیقه مبارزه در توانی برایمان باقی نگذاشت، اما فینال دی اف بی پوکال اینگونه است.

“ما با شایستگی قهرمان شدیم، هر چند که دورتموند چند موقیت مسلم گلزنی را از دست داد.دورتموند تیم فوق العاده ایست. آنها با توپ به خوبی کار می کنند. اما ما توانستیم دورتموند را در کنترل خودمان بگیریم و تیم برتر میدان بودیم.

برچسب‌ها: توماس مولر بایرن مونیخ بروسیا دورتموند جام حذفی آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

307 پل خشتی1395/03/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi