خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

نقل و انتقالات بایرن مونیخ

نقل و انتقالات بایرن مونیخ
وضعیت تمدید قرارداد مولر، نویر و لواندوفسکی، بودجه نقل و انتقالاتی بایرن در تابستان، استراژی جدید در جذب بازیکنان، زابیتسر در اندیشه خروج از باشگاه، نگاهی داریم به اخبار نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ:

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، اولیور کان قصد دارد خود را بیشتر درگیر نقل و انتقالات باشگاه کند. کان تا‌کنون بیشتر در پس زمینه مذاکرات قرار داشته است. آینده نا‌مشخص روبرت لواندوفسکی، توماس مولر و مانوئل نویز از دلایل اصلی کان برای گرفتن چنین تصمیمی بوده‌اند. کان مذاکرات برای تمدید قرارداد این سه بازیکن را در اولویت قرار داده و خواهان تمدید قرارداد آن‌ها است. او می‌خواهد با هر سه آن‌ها، رفتار مشابهی داشته باشد. با این حال حقوق‌های درخواستی این سه بازیکن، بخش تعیین کننده مذاکرات خواهند بود. باشگاه نگران است که لواندوفسکی، مولر و نویر به دلیل جایگا‌ه‌شان در تیم، درخواست افزایش حقوق بالایی داشته باشند. سران بایرن می‌خواهند از رخ دادن چنین موضوعی جلو گیری کنند، زیرا در حال حاضر هر سه آن‌ها بیشترین درآمد‌ها را در باشگاه دارند. لواندوفسکی ۲۴ میلیون یورو، نویر و مولر هم ۲۰ میلیون یورو (نا‌خالص) از بایرن دریافت می‌کنند. همچنین هر سه آن‌ها خواهان تمدید قراردادشان تا سال ۲۰۲۵ هستند.

کان فعلا تصمیم دارد که هر سه این بازیکنان را به صرف یک قهوه ملاقات کند تا شخصا آن‌ها را از قصد باشگاه برای تمدید قرارداد‌شان آگاه کند و همچنین در مورد انتظاراتی که بایرن از آن‌ها دارد با یکدیگر صحبت کنند. دلیل تردید بایرن برای شروع مذاکرات با لواندوفسکی تا‌کنون این بوده است که این باشگاه در حال بررسی شرایط انتقال ارلینگ هالند بود. اولیور کان به عنوان یکی از طرفداران این مهاجم، در ملاقات‌هایش با مینو رایولا در مورد هالند نیز با یکدیگر صحبت کرده بودند. اما در نهایت به دلیل آنکه مشخص شد این انتقال از نظر مالی در توان بایرن نیست، صحبت در این مورد در باشگاه منتفی شد. هیئت نظارت بودجه نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ در تابستان، در بودجه‌ای که به هیئت اجرایی این باشگاه تحویل دادند اعلام کردند که بودجه در نظر گرفته شده، شامل تمدید قرارداد‌ها نیز می‌شود. یعنی بایرن مونیخ هر چقدر برای تمدید قرارداد بازیکنانی مانند لواندوفسکی، نویر و مولر هزینه کند، از میزان بودجه نقل و انتقالاتی‌اش کم خواهد شد. تغییر برنامه نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ

به نقل از بیلد، استراتژی اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ از این پس جذب بازیکنانی خواهد بود که ارزش فروش مجدد داشته باشند. به همین خاطر این باشگاه به جذب نصیر مزروعی، رایان خرافنبرخ و آنتونی از آژاکس علاقه دارد. همچنین یکی از دلایلی که بایرن در مذاکرات با آنتونیو رودیگر پا‌فشاری نکرد، این بود که او ۲۹ سالش است و در آینده در صورتی که باشگاه بخواهد این مدافع را به فروش برساند، پول زیادی را به دست نخواهد آورد. در عوض بایرن تلاش بسیار بیشتری برای جذب آندریاس کریستنسن می‌کرد. البته که درخواست‌های زیاد رودیگر نیز در این بین تاثیر گذار بودند.

اولویت جذب رایان خرافنبرخ برای بایرن مونیخ نسبت به نصیر مزروعی بیشتر است. خرافنبرخ جایگزین کورنتین تولیسو در بایرن خواهد بود. همچنین سران باشگاه در مورد جذب مزروعی به اندازه خرافنبرخ متقاعد نشده‌اند. اگر بایرن نتواند با گنابری به توافق برسد، این بازیکن در تابستان در لیست فروش باشگاه قرار خواهد گرفت. پول به دست آمده از فروش گنابری نیز در راه خرید آنتونی از آژاکس هزینه خواهد شد. در صورت جدایی گنابری، آنتونی در صدر لیست باواریایی‌ها قرار خواهد داشت. مارسل زابیتسر در اندیشه جدایی از بایرن مونیخ

به نقل از بیلد، مارسل زابیتسر در حال بررسی جدایی از بایرن مونیخ است. به گفته اطرافیان این بازیکن یکی از دلایل این تصمیم، شخص یولیان ناگلزمان است. مربی به سختی با زابیتسر صحبت می‌کند. مشکل بین ناگلزمان و زابیتسر، تعجب بر‌انگیز است. زیرا خود ناگلزمان برای جذب این بازیکن اتریشی به باشگاه فشار می‌آورد. با اینکه بین ناگلزمان و زابیتسر رابطه چندان خوبی بر‌قرار نیست، اما این مربی همچنان به او اعتقاد دارد. با این حال اگر قصد زابیتسر جدایی از باشگاه باشد، در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب اجازه خروجش صادر خواهد شد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ توماس مولر مانوئل نویر رابرت لواندوفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

109 ایران ، خدا1401/01/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi