خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,290

فخرفروشی مولر: من طلای المپیک دارم!

فخرفروشی مولر: من طلای المپیک دارم!
توماس مولر در اقدامی جالب به برنده شدن اسبش در مسابقات المپیک 2024 پاریس اشاره کرد.

به گزارش گاردین، مولر در دوران حضورش در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به افتخارات بسیار زیادی دست پیدا کرده و موفق شده است قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی 2014 را هم با تیم ملی کشورش تجربه کند اما حالا افتخار جدیدی را به دست آورده است.

او به صورت غیررسمی حالا یک مدال طلای المپیک را هم به کارنامه‌اش اضافه کرده است. کریستین کوکوک از آلمان روز سه‌شنبه موفق شد در مسابقات اسب سواری پرش از مانع در مسابقات المپیک 2024 پاریس با اسبی به نام چِکر برنده مدال طلا و عنوان قهرمانی این رشته شود.

این اسب به مولر تعلق دارد و او حالا افتخار جدیدی را هم به این شکل و به صورت غیرمستقیم به دست آورده است که به نظر می‌رسد از آن بسیار خوشحال است. ستاره بایرن ویدیویی از خودش در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که در آن مدال طلای جام جهانی 2024 را به گردن داشت و یک عروسک اسب هم روی شانه گذاشته بود.

مولر به این شکل خوشحالی‌اش را از قهرمانی اسبش در المپیک 2024 پاریس نشان داد و نوشت: «طلایی است. ما قهرمان المپیک هستیم. کلاه را به افتخار کاری که تو (کوکوک) در یک سال و نیم اخیر با چکر کردی از سر برمی‌دارم. خیلی هیجان‌زده هستم. حالا برو خوش باش و جشن بگیر.»

برچسب‌ها: توماس مولر بایرن مونیخ تیم ملی آلمان لمپیک 2024 المپیک پاریس اسب سواری کریستین کوکوک مدال طلای المپیک پرش از مانع Bayern Munich

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

17 Nancy1403/05/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi