خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پوگبا: 4 اسکودتو برایم کافی نیست! / از شکست متنفرم

پوگبا: 4 اسکودتو برایم کافی نیست! / از شکست متنفرم
اختصاصی | ستاره فرانسوی خط میانی یووه اعتقاد دارد می تواند روزی به بهترین هافبک دنیا تبدیل شود.
به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، پل پوگبا ستاره بی بدیل خط میانی یوونتوس در این فصل بود؛ با وجود اینکه آندره آ پیرلو و ویدال ابتدای فصل از بانوی پیر جدا شدند، بار مسئولیت بازی سازی و ایضا تخریب بازی حریف بر دوش هشت پای یووه افتاد.
این بازیکن در مصاحبه با La Repubblica حرف های جالبی زده است؛ ابتدا در مورد تأثیرش در پیروزی های یوونتوس و میل شدیدش به گلزنی گفت:
-اینکه لیونل مسی گل می زند و به تیمش کمک می کند نشانه خودخواهی اوست؟ نه، من اینطور فکر نمی کنم؛
به کریستیانو رونالدو نگاه کنید، او همواره تشنه گلزنی است اما اکثر گل هایش به رئال مادرید کمک کرده تا از بحران خارج شود. به نظر من او لیاقت تمام پولی که می گیرد را دارد.
من گاهی اوقات خیلی خوب بازی می کنم و گاهی اوقات اصلا خوب نیستم. همین مسأله مرا عصبی می کند و اجازه نمی دهد تمرکز خودم را حفظ کنم.
من تنها 4 اسکودتو برده ام! این اصلا کافی نیست! مردم فکر می کنند که زیاده خواهم ولی دوست دارم افتخارات خیلی بیشتری داشته باشم. من می دانم که میتوانم یکی از بهترین هافبک های جهان شوم. می خواهم تبدیل به افسانه شوم. مثل مارادونا و پله و حتی بزرگ تر از آنها!
شماره 10 یوونتوس فقط یک عدد است، البته من می دانم که این پیراهن برای طرفداران این تیم چه اهمتی دارد، اما در نهایت یک عدد است. شماره 10 کاملا تصادفی به من رسید، توز از یووه رفته بود و مربی (آلگری) به من پیشنهاد کرد تا این پیراهن را به تن کنم، در کل خیلی جدی نبود!
الگوی من فرانک لمپارد است؛ او همه چیز داشت، قدرت، هوش، تکنیک و سرعت؛ اما من دوست دارم به مراتب از فرانک بهتر شوم!
می خواهم با یووه کوپا ایتالیا را فتح کنم؛ در ادامه دوست دارم برای تیم ملی فرانسه در یورو 2016، خوش بدرخشم؛ با یوونتوس قرارداد دارم و فعلا قصد ندارم این تیم را ترک کنم، اما نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. من یک مشکل اساسی دارم و آن هم تنفر از باختن است! دوست دارم همیشه برنده باشم چون باخت ضعیفم می کند.
چها سال پیش هم با بایرن مونیخ بازی کردیم و قبل از آغاز مسابقه می دانستیم کارمان تمام است، اما در این فصل باور داشتیم که می توانیم این تیم را شکست دهیم، تنها بدشانسی مانع این کار شد.
قهرمانی در ایتالیا سخت ترین کار ممکن است، چرا که تیم ها در اینجا سخت دفاع می کنند. شما در مقابله با تیم های سری آ، خیل فضای کافی برای حرکت کردن ندارید؛ به شیوه اتلتیکو مادرید نگاه کنید که چگونه با ارائه فوتبالی دفاعی همه تیم های اروپایی را عاصی کرده است، حالا تصور کنید که در ایتالیا تیم ها همین گونه بازی می کنند!
دنبال این نیستم که محبوب ترین بازیکن فرانسه شوم، اما برای تبدیل شدن به بهترین تلاش می کنم. می دانم که الان هوگو اوریس، از محبوبیت بالایی برخوردار است، اما من برای عنوان دیگری می جنگم! همیشه می توانم بهتر و بهتر شوم، مایکل جردن روزی به خیلی از اشتباهاتش اعتراف کرد، اما در نهایت تبدیل به بسکتبالیستی شد که دنیا را قبضه کرد!

برچسب‌ها: پوگبا یوونتوس اسکودتو فرانسوی رونالدو مسی لمپارد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

360 افتخآر جنوب1395/02/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi