خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

سه بازیکن در لیست خریدهای یووه جای دارند

سه بازیکن در لیست خریدهای یووه جای دارند
اختصاصی | بانوی پیر قصد دارد برای تقویت خود در فصل آینده سه بازیکن جوان را جذب کند.
به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا، مسئولان یوونتوس را بر آن داشته تا برای تقویت خود از حالا به فکر جذب مهره های جدید باشند.
دومنیکو براردی از ساسولو، آندره گومز از والنسیا و الکساندر دراگوویچ از دیناموکیف، سه بازیکنی هستند که یوونتوس قصد دارد با آنها به مذاکره بپردازد.
در میان سه بازیکن مذکور، براردی بیشترین شانس برای پوشیدن پیراهن یووه را دارد؛ حتی گفته شده بانوی پیر در تدارک قراردادی 5 ساله به ارزش 25 میلیون یورو است و خیلی ها از توافق اولیه سران ساسولو خبر داده اند. براردی تنها 22 سال سن دارد، اما در دو فصل گذشته یکی از بهترین های سری آ بوده است.
آندره گومز 22 ساله هم مورد توجه یوونتوسی ها قرار گرفته است. بازیکن والنسیا در فصل بد تیمش یکی از معدود خوب ها بوده است. بیانکونری حاضر است برای جذب او 20 میلیون یورو بپردازد. البته یووه برای رسیدن به گومز باید ناپولی را کنار بزند.
بازیکن دیگری که یوونتوس حاضر است 20 میلیون یورو به خاطرش هزینه کند، الکساندر دراگوویچ، مدافع مرکزی 25 ساله دیناموکیف است.
تیم اوکرانی برای خریداران مدافع خود، مبلغی 20 میلیون یورویی تعیین کرده است، مبلغی که به جز یووه، اینتر هم خواهان پرداخت آن است.

برچسب‌ها: لیست خرید یوونتوس والنسیا بیانکونری الکساندر دراگوویچ دیناموکیف آندره گومز براردی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

227 مستر 4111395/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi