خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار والنسیا
اتحاد والنسیا
47
251

یووه به دنبال هافبک پرتغالی والنسیا

یووه به دنبال هافبک پرتغالی والنسیا
به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، Sky Sport Italia  مدعی شده سران یوونتوس، برای جذب آندره گومس، هافبک 22  ساله والنسیا دست به کار شده اند.
 
نمایندگان یووه دیروز مهمان خورخه مندس (مدیر برنامه های گومس) و پیتر لیم، رئیس باشگاه والنسیا بودند و در مورد این انتقال به گفتگو پرداختند.
 
گفته می شود، طرفین به توافقی جامع دست یافتند و طی روزهای آینده در مورد جزئیات این انتقال مذاکره می کنند. بانوی پیر حاضر است برای آوردن گومس به تورین، 35 میلیون یورو پرداخت کند، البته پاداش هایی که برای این بازیکن در نظر گرفته شده شامل این مبلغ، نخواهد بود.
 
پیش تر ناپولی هم برای جذب گومس پرتغالی اقدام کرده بود، اما به نظر می رسد در این راه، قافیه را به یووه باخته است. بیانکونری قصد دارد گومس را جایگزین مارکیزیویی کند که چند هفته پیش دچار پارگی رباط صلیبی شد.
 
یوونتوسی ها دیروز به طور رسمی، لمینا را هم از المپیک مارسی خریداری کردند و بدین ترتیب شروع به تقویت کمربند خط میانی خود نمودند.

برچسب‌ها: آندره گومز والنسیا یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

145 تهران فوت1395/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi