خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پیشنهاد رسمی والنسیا برای جذب آرتور ملو

پیشنهاد رسمی والنسیا برای جذب آرتور ملو
والنسیا به دنبال جذب آرتور ملو به صورت قرضی است.

آرتور ملو، هافبک 25 ساله برزیلی یوونتوس به شدت مورد توجه والنسیا و جنارو گتوزو قرار گرفته است.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، والنسیا اولین پیشنهاد رسمی خود برای جذب آرتور ملو را به یوونتوس ارائه کرد. والنسیا قصد دارد آرتور ملو را به صورت قرضی جذب کند اما نمی خواهد تمام دستمزد بازیکن را در طول مدت قرارداد قرضی اش پرداخت کند. والنسیا می خواهد تنها بخشی از دستمزد آرتور را پرداخت کند و بیانکونری پرداخت بخشی دیگر از دستمزد هافبک برزیلی را بر عهده بگیرد. دستمزد آرتور ملو در یوونتوس سالانه 5 میلیون یورو است.

جنارو گتوزو شخصاً خواهان جذب آرتور ملو برای تقویت خط میانی خود و اجرای فوتبال مالکانه است. والنسیا نیز به همین علت برای بازگرداندن این هافبک برزیلی به لالیگا مصمم است. آرتور یوونتوس را در تور پیش فصل آمریکا همراهی نکرد و در لیست خروج بیانکونری قرار دارد. در حال حاضر به جز والنسیا، هیچ تیم دیگری برای جذب آرتور ملو اقدام نکرده است. آرسنال دیگر به جذب او علاقه ای ندارد و بازگشت آرتور به بارسلونا نیز در حال حاضر غیر ممکن است.

برچسب‌ها: یوونتوس آرتور ملو والنسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 Esteghlal Fc‌1401/05/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi