خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

مدافعان تراکتور علیه قارتال

مدافعان تراکتور علیه قارتال
دروازه‌بان تراکتورسازی دوباره بر اثر پنالتی‌هایی که مدافعان تیمش دادند دروازه‌اش باز شد و نتوانست کلین‌شیت کند.
محمدرضا اخباری با وجود بازی‌های خوبی که برای تیم تراکتورسازی انجام می‌دهد اما از نظر آمار کلین‌شیت از دو رقیب خود فرناندو خسوس و رشید مظاهری که به ترتیب 13 و 12 بار دروازه تیم‌هایشان را بسته نگه داشتند عقب است.
بدون شک یکی از اصلی‌ترین دلایل جایگاه سومی اخباری در جدول آماری بیشترین کلین‌شیت مدافعان تراکتورسازی هستند که اجازه نمی‌دهند او دروازه‌اش بسته بماند؛ برای مثال در بازی‌های هفته نوزدهم و بیستم برابر پدیده و استقلال خوزستان یک پنالتی و هفته بیست و سوم مقابل فولاد دو پنالتی به حریفان داده شد تا این تیم‌ها دروازه اخباری را باز کنند.
با وجود همه این اتفاقات اخباری تاکنون 11 کلین‌شیت کرده بود و دیروز سعی داشت مقابل ذوب‌آهن و حریف جدی‌اش رشید مظاهری که 12 کلین‌شیت دارد خودی نشان دهد اما خطای پنالتی کارلوس کاردوسو و تک گلی که دروازه‌بان ملی پوش تراکتورسازی دریافت کرد او را از رسیدن به هدفش ناکام گذاشت.

برچسب‌ها: تراکتورسازی تبریز محمدرضا اخباری شاد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

119 Abbasali_king1395/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi