خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

اخباری: بازی الهلال یک یار کم داریم

اخباری: بازی الهلال یک یار کم داریم
در کنار درخشش تراکتورسازی در آسیا محمدرضا اخباری نیز درون دروازه تیمش درخشید.

گلر ملی پوش تراکتورسازی موفق شد در ۴ بازی تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا که برای سرخ پوشان تبریزی به میدان رفت سه کلین شیت کسب کند و تنها یک گل دریافت کند که به نوبه خودش آمار بسیار خوبی است.

می توانستیم ۴ گل به پاختاکور بزنیم

هدفی که بچه ها داشتند پیروزی در دیدار با پاختاکور بود ما به باخت که هرگز حتی به کسب تساوی هم فکر نمی کردیم بازی را خوب شروع و منطقی بازی کردیم می توانستیم ۴ بر صفر نیز برنده شویم ولی قسمت این بود که دو بر صفر ببریم.

برای  دیدار الهلال یک یار کم داریم!

در دیدار با پاختاکور هواداران رکورد زدند زیرا این بازی پر تماشاگرترین بازی تراکتور از ابتدای فصل تا به اینجای کار بود این مساله به بالاتر رفتن انگیزه ما خیلی کمک کرد  ما همیشه تلاشمان این است تمام طرفداران تراکتورسازی را شاد کنیم. هواداران در این بازی سنگ تمام گذاشتند و از زمانی که سوت بازی زده شد تا پایان بازی فقط تشویق کردند و ما یک یار دوازدهم قدرتمند در استادیوم داشتیم که متاسفانه برای بازی با الهلال حمایت آن ها را نداریم.

سختی گروهمان باعث شد محکم کار کنیم

همان موقع که برای مسابقات لیگ  قهرمانان آسیا قرعه کشی صورت گرفت مشخص بود که تراکتور در سخت ترین گروه ممکن قرار دارد البته این حرف من نیست بلکه کارشناسان نیز به این موضوع اذعان داشتند همین قرار گرفتن در گروه سختی باعث شد ما محکم تر کار کنیم و باعث صعود تراکتور از گروهش شویم.‌۷۰ درصد راه را رفته ایم و خوشحالی مردم شهر را که می بینیم شاد می شویم ، امیدوارم در مرحله بعدی نیز بتوانیم باز هم پیروزی هایی کسب کنیم.

امیدوارم مصدومیت بختیار جدی نباشد

به دلیل ضربه ای که به دست بختیار خورده دستش ورم کرده و در تمرین آن را بسته بود خواستم از همینجا برایش آرزوی سلامتی کنم و امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشد.

تمرینات ویژه تابارز و پیشرفت اخباری

در هر بازی طرز فکر و حواس من این است که گل نخورم و خدا را شکر در بازی های آسیایی هم عملکرد خوبی داشتم. جا دارد از مربی دروازه بانانمان یعنی روی تابارز تشکر کنم که برای هر بازی تمرینات به خصوصی دارد و‌نکات ویژه ای را گوشزد می کند  خیلی از او ممنون هستم که به پیشرفتم کمک کرد و جا  دارد اشاره کنم به درایت و تجربه امیر خان که در این مسیر و در آسیا خیلی کمکمان کرد و حاصلش پیروزی هایی شد که همه شاهدش بودند.

دیدار با ذوب سرنوشت ساز است

به نظرم بازی با ذوب آهن زیبا از آب در می آید زیرا هر دو تیم خیلی خوب و با کیفیت بازی می کنند این بازی خیلی مهم است و می تواند به تیمی که پیروز می شود کمک کند تا به کسب سهمیه و حتی قهرمانی فکر کند امیدوارم این بازی با پیروزی ما ‌تمام شود.

تراکتور الان دیگر مدعی محسوب می شود

رقابت بین تیم های بالای جدولی بالا گرفته و خیلی حساس است ما نیز در اوایل فصل امتیازات را خوب جمع نکردیم  ولی رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم امتیازات را جمع کنیم ما با فکر پیروزی در هر بازی به زمین قدم می گذاشتیم و همین موضوع باعث شد دوباره به جمع مدعیان برگردیم.

برچسب‌ها: تراکتورسازی تبریز محمدرضا اخباری شاد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

28 1

252 Abbasali_king1395/01/20

Tractor: ایشالله قهرمانیم/نشیم هم یه مقام دوم و سوم میگیریم

20 فروردين (20:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi