خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

اخباری شبیه تر از همیشه به پیتر چک

اخباری شبیه تر از همیشه به پیتر چک
بعد از انجام معاینات و بررسی مصدومیت اخباری توسط پزشکان، مشخص مصدومیت او به حدی نیست که برای بازی کردن او را دچار مشکل کند. پزشک تراکتور هم با تایید این مطلب، دو روز پیش گفته بود: "بینی محمدرضا اخباری نیاز به جراحی دارد، اما او به خاطر فشردگی مسابقات می‌خواهد در خدمت تیم باشد در نخستین وقفه به وجود آمده در لیگ، تحت عمل جراحی قرار بگیرد."

طی روزهای اخیر نیز محمدرضا اخباری با حضور در تمرینات به همراه سایر بازیکنان به تمرین پرداخت و آماده همراهی تیمش برای بازی روز شنبه مقابل آلومینیوم اراک در تبریز است. بر اساس آخرین اخبار، اخباری برای همراهی تیمش، مشکل پزشکی ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند تیمش را در بازی روز شنبه همراهی کند.

نکته جالب توجه در خصوص اخباری، استفاده او از محافظ صورت برای جلوگیری از آسیب دیدگی شدیدتر بینی مصدومش است که او را از نظر ظاهری هم به پیتر چک شبیه کرده است؛ دروازه بان اهل جمهوری چک که در دوران درخشان حضورش در چلسی و آرسنال از کلاه مخصوص استفاده می کرد و تی تی ها در دورانی که اخباری درخشش قابل توجهی در تیم شان داشت، به او لقب پیتر چک داده بودند.

برچسب‌ها: محمدرضا اخباری شاد تراکتور تراکتورسازی تبریز پیتر چک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

131 سوارزبجنورد1399/11/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi