خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

قلعه‌نویی درست می‌گوید/ رحمتی نباید جواب او را می‌داد.

قلعه‌نویی درست می‌گوید/ رحمتی نباید جواب او را می‌داد.
قلعه نویی در یک برنامه تلویزیونی گفت رحمتی در لیست نفرات مورد نظرش قرار داشته اما خواسته این بازیکن مبنی بر اخراج کریم بوستانی و حضور حمید بابازاده به عنوان مربی دروازه بان ها نابجا بوده و آن را نپذیرفته است.
این صحبت ها واکنش تند سیدمهدی رحمتی را در پی داشت. او در پستی اینستاگرامی به هواداران استقلال وعده داد در زمان مناسب نقاب از چهره آقایان بردارد و دلیل سکوت فعلی اش شرایط حساس استقلال است.
حالا اما بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال در این ماجرا حرف های قلعه نویی را تایید می کند. افشارزاده به خبرنگار بانک ورزش گفت: قلعه نویی درست می گوید؛ او رحمتی را در لیست سال گذشته خود قرار داده بود اما اتفاقاتی رخ داد که این دروازه بان رفتنی شد. به نظرم دیگر نباید به این حاشیه دامن بزنیم. هرچه بوده تمام شده و رفته و نیاز به صحبت کردن درباره اش وجود ندارد.
او وقتی که از پاسخ رحمتی خبر دار شد، اینطور واکنش نشان داد: رحمتی نباید جواب قلعه نویی را می داد. ما بازی های حساسی تا پایان فصل داریم و درست نیست با این مسائل تیم خود را وارد حاشیه کنیم. من دیگر حرفی نمی زنم و از رحمتی هم می خواهم دیگر هیچ اظهارنظری انجام ندهد.

برچسب‌ها: استقلال قلعه نویی رحمتی افشارزاده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 2

544 محمد پویول1395/01/15

ستاره شناسان: ریدمبهت افشارزاده سیب زمینی

16 فروردين (14:17)


King Of The Sea: باز این افشار زاده شروع کرد بزار افشاگری کنه تا ببینیم کیا فاسدن

15 فروردين (15:59)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi