خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

رحمتی اولین محکوم مصاحبه کنندگان علیه قلعه نویی !

رحمتی اولین محکوم مصاحبه کنندگان علیه قلعه نویی !
دروازه‌بان سابق استقلال به علت صحبت‌هایی که علیه امیر قلعه‌نوعی کرد، یکشنبه گذشته به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رفت تا توضیحاتی را ارائه کند. اما استقلالی‌ها روز گذشته پیگیر این موضوع بودند که سیدمهدی رحمتی چه توضیحاتی را در کمیته اخلاق ارائه کرده است. هر چند که مسئولان استقلال هیچ اطلاعاتی در این خصوص به دست نیاوردند، اما شاید جالب باشد که بدانید از همین حالا خود را در این پرونده برنده می‌دانند. در همین خصوص یکی از مسئولان استقلال به ۹۰ ‌می‌گوید: ما همانطور که وعده داده بودیم از رحمتی شکایت کردیم و قلعه‌نوعی هم پس از صحبت‌های عجیب رحمتی دیگر جواب او را نداد تا همه‌چیز در کمیته اخلاق مشخص شود. حرف‌هایی که رحمتی زد جای هیچ‌گونه دفاعی نداشت زیرا او تصور می‌کرد امیر قلعه‌نوعی آنقدر در استقلال مشغولیت ذهنی دارد که فرصت شکایت از او را نخواهد داشت ولی بازیکن سابق استقلال نمی‌دانست که باشگاه کمیته حقوقی دارد که حتی اگر سرمربی هم درخواستی ارائه نکند، کمیته حقوقی از حق باشگاه دفاع خواهدکرد و اجازه نمی‌دهد هر فردی هر چه خواست علیه سرمربی تیم حرف بزند.
این مقام مسئول در ادامه می‌افزاید: ما با وجود این که می توانستیم شکایت خود را به دادگاه عمومی و انقلاب ببریم اما تصمیم گرفتیم موضوع در داخل خانواده فوتبال بماند و موضوعی را ورزشی دنبال کردیم تا کمیته اخلاق فدراسیون به موضوع رسیدگی کند. اگر قرار است در این راستا حکمی داده شود، این حکم باید ورزشی باشد و رحمتی از حضور در میادین فوتبال محروم شود، نه این که این دروازه‌بان همه حرف‌های نادرست را علیه سرمربی استقلال بزند و پس از آن کمیته اخلاق با یک جریمه نقدی سر و ته قضیه را جمع و جور کند.
این مقام مسئول در پاسخ به این سئوال که رحمتی هم مستندات خود را ارائه کرده می‌گوید: ما نمی‌دانیم او برای حرف‌هایی که زد چه مستنداتی دارد ولی اگر قلعه‌نوعی در این ماجرا محکوم شد آن وقت او می‌تواند مدعی شود که حرف‌هایش درست بوده است.

برچسب‌ها: قلعه نویی رحمتی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 3

346 فرازسپهر1393/05/30

ا‌ستقلال: هافبک راست با قدرت 388و سن 24 ساله قیمت فقط 416000 سکه فروش فوری فقط چند ساعت دیگه لینک

12 شهریور (15:15)


Barcelona Fc1: عزیز لطفا توهین نکنین

4 شهریور (01:48)


سردار خیبر: رحمتی هم شاخ شده بچه پرو

3 شهریور (22:43)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi