خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

افشارزاده: فعلا به توافق مالی نرسیده‎ایم تا فردا مشخص میشود

افشارزاده: فعلا به توافق مالی نرسیده‎ایم تا فردا مشخص میشود
بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال می‌ گوید تا فردا تصیمیم گیری نهایی برای حضور آقای استیماچ در استقلال انجام می‌ شود.
[افشارزاده: فعلا به توافق مالی نرسیده‎ایم]

به گزارش "مستر90"، افشارزاده درباره جلسه امروز هیات مدیره این باشگاه با استیماچ گفت: طبق برنامه ای که قبلا داشتیم با چند مربی خوب صحبت کردیم و مقدماتی فراهم کردیم که بتوانیم با یک مربی به توافق برسیم. به جمع بندی رسیدیم تا با استیماچ به مذاکره نهایی برسیم و امروز هم با ایشان صحبت های مختلفی انجام دادیم نظر نهایی راجع به این مربی فردا در جلسه ای که در دفتر آقای سجادی داریم، اعلام می‌ شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم وجود پول در باشگاه گفت: وزارت ورزش در مورد مبالغ پرداختی به مربیان تکلیف ما را مشخص می‌ کند و پول در اختیار می‌ گذارد. مطمئن باشید در اولین فرصت این اتفاق می‌ افتد و ما هم از بلاتکلیفی راجع به مسائل مالی در می‌ آییم.

افشارزاده در رابطه با استیماچ و گزینه های دیگر این باشگاه گفت: ایشان مربی ای هستند که کار کرده اند و مربی تیم‌ملی کروسی بوده اند و از نظر فنی مورد تایید هستند. غیر از ایشان برای مذاکره یک مربی خارجی دیگر مدنظر ما قرار دارد.

وی در رابطه با به توافق نرسیدند با استیماچ مبنی بر رقم بالای وی عنوان کرد: خواهش می‌ کنم قضاوت نکنید و بگذارید مذاکره شرایط خودش را بگذراند. ایشان دو کمک خواستند و ما قبول نکردیم و گفتیم باید با یک دستیار خارجی کار کند.

افشارزاده در پایان راجع به نقش پندار توفیقی در هیات مدیره این باشگاه گفت: آقای توفیقی مشاور عالی من هستند. ایشان از افرادی هستند که در باشگاه زحمت کشیده اند و می‌ توانند در آینده نیز کمک های شایانی به تیم استقلال داشته باشند.

برچسب‌ها: استقلال استیماچ افشارزاده قلعه نویی سرمربی وزارت ورزش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

405 عقاب 741394/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi