خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

آخرین وضعیت مصدومان بایرن مونیخ

آخرین وضعیت مصدومان بایرن مونیخ
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع مراکشی بایرن خود را برای بازگشت به میادین آماده میکند و فرانک ریبری و ماریو گوتزه نیز، روند بهبودی شان را طی می کنند.

بایرن مونیخ در حال حاضر هولگر بدشتوبر، ژروم بواتنگ و خاوی مارتینز را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و دچار بحران در خط دفاعی پیش از دیدار مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان شده است. سردار تاسکی هم بلافاصله پس از پیوستنش به بایرن از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و دیدار برابر لورکوزن را از دست داد! اما وی در دیدار برابر آگسبورگ برای اولین بار با پیراهن بایرن مونیخ به میدان رفت.

به گزارش ESPN، مهدی بن عطیه، مدافع مراکشی بایرن مونیخ به تمرینات بازگشته تا خود را برای دیدار با یوونتوس آماده کند. این چندمین باری است که بن عطیه در بایرن دچار مصدومیت می شود. مدافع 28 ساله که تابستان 2014 از رم به بایرن پیوست تنها در 21 بازی از 54 بازی ممکن به میدان رفته و اکثر بازیها را به علت مصدومیت از دست داده است.

اما فرانک ریبری و ماریو گوتزه، بال چپ و هافبک تهاجمی کوسه های سرخ، تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده اند. ریبری که فقط دو بار در ماه مارس برای بایرن به میدان رفته، در دیدار برابر آگسبورگ در لیست 18 نفره قرار داشت اما به میدان نرفت. ماریو گوتزه نیز به علت آسیب کشاله ران از ماه اکتبر مصدوم است.

مصدویمت جزئی آرتورو ویدال و داوید آلابا نیز بعید است مشکلی برای آنها به وجود بیاورد و این دو بازیکن بایرن را در بازیهای آینده همراهی خواهند کرد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ مصدومیت فرانک ریبری گوتزه بد اشتوبر بواتنگ خاوی مارتینز مهدی بن عطیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

605 Wild Dogs1394/11/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi