خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

برنامه فرانک ریبری برای زمان بازنشستگی

برنامه فرانک ریبری برای زمان بازنشستگی
ستاره پیشین باواریایی‌ها در مورد موضوعات مختلفی پیرامون باشگاه سابقش صحبت کرد.

به گزارش مستر90 و به نقل از رسانه‌های آلمانی، فرانک ریبری، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه المپیک مارسی و بایرن مونیخ بعد از گذراندن دوران موفقیت‌آمیزی در بایرن مونیخ در حال پایان دادن به دوران حرفه‌ای فوتبال خود در کشور ایتالیا است. ستاره فرانسوی در مصاحبه‌ای در ابتدا در مورد بهترین مهاجم فعلی دنیا گفت: "از دید من روبرت لواندوفسکی در حال حاضر مهاجم شماره یک دنیا و بهترین مهاجم جهان در دو یا سه سال گذشته است. او خیلی تلاش می‌کند و می‌خواهد به تیم کمک کند. او تفاوت‌ها را رقم می‌زند. فکر می‌کنم او شایسته کسب توپ طلای دو سال گذشته بود."

بهترین بازیکن سابق اروپا در مورد شانس‌های قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: "من بایرن مونیخ، لیورپول و شاید PSG را نام می‌برم. قهرمانی به آن‌ها بستگی دارد، چرا که تیم‌هایی قوی با بازیکنان بزرگ هستند."

فرانک ریبری سی و هشت ساله در نهایت از برنامه‌های بعد از بازنشستگی خود هم گفت: "دوست دارم مربی شوم. من کارلو آنچلوتی را خیلی دوست دارم؛ هم به عنوان یک فرد و هم از تفکر و کار او را. همچنین یوپ هاینکس را نیز خیلی دوست داشتم و با او در سال 2013 همه چیز را کسب کردیم."

برچسب‌ها: فرانک ریبری فرانسه تیم ملی فرانسه بایرن مونیخ المپیک مارسی اخبار المپیک مارسی سالرنیتانا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

124 Sporties_fa@1400/12/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi