خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,280

بن عطیه: در بایرن مونیخ کسی خودش را بالاتر از باشگاه نمیداند

بن عطیه: در بایرن مونیخ کسی خودش را بالاتر از باشگاه نمیداند
مهدی بن عطیه، مدافع سابق بایرن مونیخ در مصاحبه با فوت مرکاتو به مقایسه این باشگاه با پاری سن ژرمن پرداخت. مهدی بن عطیه سابقه بازی در لیگ فرانسه با پیراهن مارسی را دارد اما هرگز در پاری سن ژرمن بازی نکرده است. به گزارش طرفداری، مهدی بن عطیه در مقایسه بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن گفت:

اسم بایرن مونیخ قوی است. هرگز کسی نیست که به این باشگاه بیاید و برای ثانیه ای به این فکر کند که بالاتر از باشگاه است، حتی کسی مانند فرانک ریبری که در این باشگاه تاریخ سازی کرده است. او ستاره و پادشاه این باشگاه بود اما همیشه برای بایرن مونیخ احترام قائل بود. در زمین، او همیشه تلاشش را می کرد و برای پیراهن بایرن مونیخ می جنگید. در مورد بازیکنان پاری سن ژرمن این مسئله صدق نمی کند. حتی در یوونتوس نیز همین طور بود. همه چیز به ذهنیت و سخت کوشی در این باشگاه ها بر می گردد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ مهدی بن عطیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

103 ایران ، خدا1401/01/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi