خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,350

کفاشیان : جام‌های قهرمانی را یکی پس از دیگری درو کرده‌ایم

کفاشیان : جام‌های قهرمانی را یکی پس از دیگری درو کرده‌ایم
رئیس فدراسیون فوتبال درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا به میزبانی ازبکستان گفت: بازیکنان با توانمندی و شایستگی توانستند جام قهرمانی را به ایران بیاورند.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام؛علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه گردهمایی رؤسای کمیته جوانان استان‌های کشور در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی فوتسال توانست با کسب عنوان قهرمانی، سومین جام قهرمانی را به ایران بیاورد. قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان و در نهایت قهرمانی تیم ملی فوتسال آقایان باعث شد تا همچنان در آسیا تک‌تاز باشیم. کسب سه جام در آسیا، بسیار نادر است و در واقع ما جام‌های قهرمانی را یکی پس از دیگری درو کرده‌ایم.

وی افزود: این عناوین قهرمانی منحصربه‌فرد بودن ما را نشان می‌دهد و در آسیا حرف اول را می‌زنیم که بدون شک این امر مسئولیت ما را در رقابت‌های پیش‌رو سنگین‌تر می‌کند. ضمن اینکه در سطح جهانی، بازیکنان ما کار سخت‌تری دارند. به نظرم بازیکنان می‌توانند در جهان موفق باشند. در واقع این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها را مدیون باشگاه‌های لیگ فوتسال هستیم که از آنها باید تقدیر و تشکر شود. معتقدم دولت باید از باشگاه‌های فوتسال که در بخش خصوصی و با توجه به شرایط اقتصادی، فعالیت می‌کنند، تشکر کند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: برنامه‌های توسعه‌ای برای بانوان، جوانان، شرکت در المپیک جوانان و حضور در رقابت‌های جام جهانی فوتسال بزرگسالان داریم. بودجه‌ای را که در اختیار فوتسال قرار داده‌ایم باید بیشتر شود و برای افزایش آن در هیئت رئیسه به بحث و بررسی می‌پردازیم تا بتوانیم شرایط مالی را فراهم کرده و تیم‌ها در بهترین وضعیت اعزام کنیم.

کفاشیان در خاتمه تصریح کرد: تیم ملی فوتسال آقایان این توانایی را دارد که در کلمبیا جزو سه یا چهار تیم برتر قرار بگیرد. سال آینده نیز بانوان بازی‌های سالنی را پیش‌رو دارند و ما از این تیم توقع کسب مدال داریم. بر همین اساس کمیته ملی المپیک در این زمینه باید به ما کمک کند و پشتیبان ما باشد تا بتوانیم در کنار حمایت باشگاه‌ها به موفقیت‌های بالاتری دست یابیم.

برچسب‌ها: کفاشیان فوتسال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

329 ♛ تاج رضا ♛1394/12/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi