خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,329

پیشنهاد کفاشیان در خصوص جام باشگاه های فوتسال آسیا

پیشنهاد کفاشیان در خصوص جام باشگاه های فوتسال آسیا
در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد برگزاری نیمه نهایی و فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به صورت رفت و برگشت داده شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی کفاشیان برای حضور در نشست کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا سفری به مالزی داشته است. قرار است در این نشست با رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص تغییر و تحولات در مسابقات فوتسال آقایان و بانوان در فوتسال و فوتبال ساحلی مشورت صورت بگیرد.همچنین در خصوص تقویم آسیا در سال آینده با رئیس کمیته فوتسال آسیا صحبت‌هایی مطرح خواهد شد. کفاشیان هم در این زمینه پیشنهاداتی را ارائه خواهد داد اما صحبت عمده در خصوص دیدارهای نیمه نهایی و فینال جام باشگاهی فوتسال آسیا است که این موضوع در حد یک پیشنهاد است که این دیدارها به صورت رفت و برگشت برگزار شود تا به جذابیت این بازی بیفزاید. اگر این موضوع تصویب شود در سال 2017 اجرایی خواهد شد.کفاشیان در مورد رقابت‌های جام ملت‌های 2023 هم برای حضار صحبت کرد. این در حالی است که هنوز میزبان این رقابت‌ها مشخص نشده است.

برچسب‌ها: فوتسال آسیا باشگاه کفاشیان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

395 ستاره بیرجند1394/09/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi