خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,467

تحریم توپ طلا توسط کونته و بوفون.

تحریم توپ طلا توسط کونته و بوفون.
نتونیو کونته و جان لوئیجی بوفون، سرمربی و کاپیتان تیم ملی ایتالیا، مراسم توپ طلا و رای دادن به آن را به دلیل عدم حضور بوفون در لیست 50 نفره نهایی تحریم کردند.

به گزارش "ورزش سه"، غیبت بوفون که به همراه یوونتوس قهرمان سری آ و جام حذفی ایتالیا شد و همچنین به فینال چمپیونزلیگ صعود کرد، با واکنش‌های زیادی روبرو شد. شب گذشته توپ طلای 2015 به مسی رسید و پس از مراسم، رای‌های کاپیتان‌های تیم‌های ملی و سرمربیان آنها مشخص شد که جای خالی بوفون و کونته در دو لیست به چشم می‌خورد.
اسکای گزارش داد که این دو نفر به دلیل عدم حضور بوفون در لیست 50 نفر برتر، این مراسم را تحریم کرده بودند و رای نداده اند. با این حال، رسانه‌های ایتالیا که آنها هم حق رای در انتخاب بهترین بازیکن سال داشتند، مراسم را تحریم نکرده و رای دادند. پائولو کندو، یکی از نویسندگان گاتزتا دلو اسپورت، رای‌های خود را به مسی، نیمار و لواندوفسکی اختصاص داده بود.
همچنین بوفون تنها کاپیتانی نبود که نامش در لیست رای دهنده ها به چشم نمی‌خورد. ایکر کاسیاس، کاپیتان اسپانیا، رای‌اش را پس از پایان فرصت ارسال کرده بود و رای او مورد قبول فیفا قرار نگرفت. کلودیو براوو نیز در این لیست غایب بود که هنوز دلیل غیبت او مشخص نیست.

برچسب‌ها: جان جیوجی بوفون آنتونیو کونته تیم ملی ایتالیا یوونتوس چمپیونزلیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

200 چرزه خون (ح)1394/10/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi