خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

خداحافظی از ایتالیا مقابل آرژانتین وجدایی احتمالی از یوونتوس

خداحافظی از ایتالیا مقابل آرژانتین وجدایی احتمالی از یوونتوس
جورجو کیه لینی احتمالا یک فصل دیگر به فوتبال بازی کردن ادامه خواهد داد

جورجو کیه لینی، مدافع 37 ساله یوونتوس و تیم ملی ایتالیا به پایان فوتبالش نزدیک می‌شود.

طرفداری | جورجو کیه لینی، مدافع باسابقه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در نظر داشت پس از جام جهانی 2022 از تیم ملی ایتالیا خداحافظی کند و در پایان فصل 23-2022 با پیراهن یوونتوس بازنشسته شود. با این حال، ناکامی آتزوری در راه‌یابی به جام جهانی، برنامه‌های او را به هم ریخته است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، کیه لینی که پس از حذف ایتالیا از پلی‌آف انتخابی جام جهانی در پاسخ به سوال زمان بازنشستگی‌اش طفره رفت، در دیدار دوستانه ایتالیا و ترکیه حضور خواهد داشت و این بازی ماقبل پایانی او در پیراهن لاجوردی‌پوشان خواهد بود. خرداد ماه قرار است ایتالیا و آرژانتین، قهرمانان قاره‌های اروپا و آمریکای جنوبی به مصاف هم بروند و آن دیدار، آخرین بازی جورجو کیه لینی با پیراهن تیم ملی ایتالیا خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود او در پایان فصل جاری، یوونتوس را ترک کند و در آخرین سال فوتبالش در MLS، لیگ حرفه‌ای آمریکا به میدان برود. یوونتوس و کیه لینی برای ارزیابی شرایط همکاری در پایان فصل ملاقاتی خواهند داشت اما جدایی محتمل به نظر می‌رسد چرا که این مدافع باتجربه در فصل جاری، بازی‌های زیادی را به علت مصدومیت از دست داد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا جورجو کیه لینی یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

51 Esteghlal Fc‌1401/01/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi