خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

فن خال: از بازی خوان ماتا راضی نیستم

فن خال: از بازی خوان ماتا راضی نیستم
لوییس فن خال سرمربی شیاطین سرخ در دیدار دیشب تیمش در جام اتحادیه برابر شفیلد یونایتد، خوان ماتا بازیکن اسپانیایی خود را تعویض کرد، چراکه به ظن او ماتا شش دانگ بازی نمی کرد.
فن خال این بازیکن را در بال راست تیمش استفاده کرد و ماتا یک ساعت در زمین بود و سپس ممفیس دیپای بازیکن هلندی این تیم جای او را گرفت. که از قضا در آخرین دقایق بازی روی حرکت دیپای پنالتی اتفاق افتاد و رونی با گل کردن آن منچستر را راهی یک چهارم نهایی FA Cup کرد.
فن خال از عملکرد بازیکن اسپانیایی اش راضی نبود. زیرا ماتا از حرکت در کناره ها و باز کردن بازی برای منچستر ناتوان بود. فن خال توضیح می دهد:
ما به بال های کناری خود برای عوض کردن توپ از سمتی به سمت دیگر احتیاج داریم تا بتوانیم سرعت لازم را به بازی خود انتقال دهیم. ممفیس و لینگارد چیزهایی را که از آن ها خواسته بودم به خوبی انجام دادند اما ماتا نتوانست انتظاراتم را برآورده کند. ماتئو دارمیان هم می تواند در راست بازی کند اما این پست تخصصی او نیست، به خاطر همین او را در این پست استفاده نمی کنم. در نهایت خوشحالم که یکی از حرکت های ممفیس منجر به پنالتی شد تا ما بازی را ببریم.

برچسب‌ها: خوان ماتا فن خال منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

257 من یو انگلستان1394/10/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi