خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

فان‌خال: هنوز در کورس قهرمانی هستیم

فان‌خال: هنوز در کورس قهرمانی هستیم
به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در سال جدید میلادی، 3 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند و فشارها بر فان‌خال که از ابتدای فصل نتوانسته انتظارات را برآورده کند کاهش یافته است. حال فان‌خال عنوان کرد که تیمش در کورس قهرمانی قرار دارد ولی رسیدن به قهرمانی کار بسیار سختی برای آنها خواهد بود.
او گفت:" مشکل اینجاست که 4 باشگاه بالاتر از ما قرار دارند بنابراین باید از این 4 تیم نتایج بهتری کسب کرد. کار بسیار سختی خواهد بود ولی غیرممکن نیست. کار بسیار سختی است ولی نه تنها در لیگ برتر بلکه در دیگر لیگ‌ها نیز چنین چیزی دیده ایم و به آن ایمان داریم. ولی من و بازیکنانم می‌دانیم که کار سختی داریم. باید به تیم‌های بالاتر فشار بیاوریم. فصل گذشته نیز در چنین مقطعی با چلسی بازی داشتیم. تلاشمان را کردیم که به آنها فشار بیاوریم ولی نتوانستیم آن بازی را ببریم. هنوز معتقدم که اگر آن بازی را می‌بردیم،‌به روند پیروزی هایمان ادامه می‌دادیم ولی به کمی شانس هم نیاز هست ،حالا که هفت مصدوم هم داریم."

برچسب‌ها: منچستر یونایتد فن خال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

209 فرزین 41394/11/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi