خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

ماتا گزینه آلترناتیو رم برای ماحرز

ماتا گزینه آلترناتیو رم برای ماحرز
اختصاصی | باشگاه آ اس رم نام خوان ماتا هافبک اسپانیایی منچستر یونایتد را به عنوان گزینه آلترناتیو ریاض ماحرز در فصل نقل و انتقالات قرار داده است .

باشگاه آ اس رم پس از فروش محمد صلاح به لیورپول به دنبال گزینه جایگزین او در خط حمله می گردد و بر کسی پوشیده نیست که اولویت اول رمی ها برای این پست ریاض ماحرز هافبک لستر سیتی است .

باشگاه آ اس رم با ریاض ماحرز به توافقات شخصی دست یافته است اما لستر سیتی به هیچ عنوان حاضر نیست هافبک الجزایری اش را با مبلغی کمتر از 40 میلیون یورو به فروش برساند و این مسئله خرید ماحرز را برای آنها بسییار دشوار کرده است .

به نقل از کوریره دلو اسپرت ، با این شرایط جالوروسی به دنبال گزینه های آلترناتیو است تا در صورت عدم توافق با لستر سیتی روی بازیکنان دیگر تمرکز کند و یکی از این اسامی خوان ماتا هافبک اسپانیایی منچستر یونایتد است . قرارداد ماتا با یونایتد تا سال 2018 است اما این بدین معنی نیست که منچستر یونایتد حاضر به فروش ماتا است . در حال حاضر هیچ مذاکره ای بین سران دو باشگاه صورت نگرفته است اما در صورتی که مذاکرات رم و لستر سیتی به بن بست برسد ، آنها به دنبال خرید ماتا خواهند رفت .

برچسب‌ها: آاس رم خوان ماتا منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

190 Outlaw1396/05/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi