خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,393

چند خبر کوتاه از نقل و انتقالات باشگاه لیورپول

چند خبر کوتاه از نقل و انتقالات باشگاه لیورپول
باشگاه لیورپول فعال ترین باشگاه انگلیسی در زمینه نقل و انتقالات به نظر می رسد.

طرفداری- پس از شش خرید پیش از آغاز رسمی نقل و انتقالات در جزیره، قرمزها به فکر خلوت کردن ترکیب تیم از مهره های اضافی و ترمیم جاهای خالی موجود افتاده اند.

به گزارش لیورپول اکو، اولین خروجی لیورپول در تابستان 2015 سباستین کواتس خواهد بود. مدافع اروگوئه ای سابق ناسیونال که فصل گذشته را به طور قرضی در ترکیب ساندرلند سپری کرد، در آستانه امضا قراردادی 4 میلیون پوندی با این باشگاه قرار دارد. پیش بینی می شود کواتس هفته آینده و پس از بازگشت از تعیلات به طور رسمی قرارداد خود را با گربه های سیاه به امضا برساند. با وجود اینکه کواتس بخش اعظم فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد، در هفته های پایانی به ترکیب بازگشت و توانست نظر دیک ادووکات را جلب کند.

از سوی دیگر به نظر می رسد قرمزها پس از جذب ناتانیل کلاین در سمت راست خط دفاعی، هنوز از ترکیبشان در این جناج راضی نیستند. در شرایطی که امروز خبرهایی مبنی بر علاقه لیورپول به جذب داویده زاپاکاستا مدافع راست 23 ساله باشگاه آتالانتا به گوش رسید، این بازیکن در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت انتقال به لیگ برتر و لیورپول را رویایی دانست. گفته می شود برای جذب این بازیکن 4.5 میلیون یورو کافی است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه آبردین، دنی وارد دروازبان ذخیره لیورپول به طور قرضی و به طور رسمی راهی آبردین اسکاتلند شد. سنگربان 22 ساله ولزی لیورپول که در سال 2012 از رکسهام جذب شد به تازگی قرارداد خود با لیورپول برای مدتی طولانی تمدید کرده است.

پائولینیو 17 ساله که اخیرا از باشگاه سنخوئاننزه راهی لیورپول شده بود در مصاحبه ای گفت: "امکانات لیورپول عالی است و به خوبی با من در اینجا برخورد می شود. آن ها از من می خواهند هر روز به سختی کار کنم و برایم گفته اند که جوان های زیادی به مانند من با تن دادن به این شیوه به ترکیب اصلی رسیده اند. از فرصت استفاده می کنم تا کیفیتم را نشان دهم. از وقتی فهمیدم آینده من در لیورپول خواهد بود، رویای بازی در آنفیلد را دارم. امیدوارم روزی به آن دست یابم."

لوکاس دینیه بازیکن دیگری است که لیورپول برای بازی در کناره ها در نظر گرفته است. آنطور که اکسپرس گزارش داده است، این مدافع جوان باشگاه پاریسن ژرمن مورد توجه لیورپول، اتلتیکو مادرید و رم قرار گرفته است. دینیه که سابقه هشت بازی ملی برای تیم ملی فرانسه را دارد در فصل گذشته 19 بار در ترکیب پاریسی ها به میدان رفت. مدیربرنامه های این بازیکن اخیرا توضیح داده بود که وی برای پیدا کردن فرصت های بیشتر ممکن است در تابستان باشگاه پاریسن ژرمن را ترک کند.

و در نهایت تیاگو ایوری ستاره جوان تیم پرتغال در یورو جوانان نسبت به ماندن در لیورپول ابراز علاقه کرد. این مدافع جوان که دو فصل گذشته را به طور قرضی در فرانسه و اسپانیا بازی کرده است آماده می شود تا برای پیش فصل به مرسی ساید بازگردد. مدیر برنامه های وی به اسکای گفت که با وجود مدافعان پر تعداد لیورپول در ترکیب، تیاگو قصد ماندن و جنگیدن برای پیدا کردن فرصت را دارد.

برچسب‌ها: نقل و انتقالات لیورپول کواتس ساندرلند دنی وارد زاپاکاستا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 1

468 Liverpoolism1394/04/06

پدیده شبدیز: خیلی عالیه . از کجا معلوم شاید فصل بعد یه لیورپول رویایی رو شاهد باشیم . به دور از ناکامی

8 تیر (23:55)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi