خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

واکنش مانچینی به شایعه پیوستن لاوتزی به اینتر

واکنش مانچینی به شایعه پیوستن لاوتزی به اینتر
از قرارداد لاوتزی با پاری سن ژرمن تنها 6 ماه دیگر باقی مانده و این بازیکن طبق قوانین می تواند از ابتدای ژانویه با هر تیمی که بخواهد وارد مذاکره شود. از اینتر به عنوان یکی از تیم های علاقمند به لاوتزی نام برده شده است.

روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر در واکنش به این شایعه گفت:" فصل نقل و انتقالات زمستانی در حال نزدیک شدن است و هر رسانه ای در این مورد نظرات و اخبار متفاوتی را منتشر می کند. ما تیم و مجموعه بزرگی داریم و در حال حاضر نیازی به جذب لاوتزی احساس نمی شود. بدون او هم کمبودی نداریم."

مانچینی که سال 2015 را با وجود شکست خانگی 2-1 مقابل لاتزیو، با صدرنشینی به اتمام رساند در مورد شرایط اینتر گفت:" هنوز با بازیکنان در مورد شکست از لاتزیو صحبت نکرده ام ولی این اتفاق دیگر نباید تکرار شود. ما فصل را با هدف رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان شروع کردیم و حالا صدرنشین هستیم. کسی چه می داند در ادامه چه اتفاقی می افتد؟ رقابت بزرگی برای قهرمانی وجود دارد و ما باید خودمان را تا پایان، آماده نگاه داریم. در حال حاضر هم تا به بهترین شکل ممکن مهیای بازی با امپولی شویم."

برچسب‌ها: مانچینی اینتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

203 وروجک شیطون1394/10/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi