خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,474

مانچینی: اینتر نسبت به میلان، چیزهای بیشتری برای از دست دادن

مانچینی: اینتر نسبت به میلان، چیزهای بیشتری برای از دست دادن
روبرتو مانچینی در کنفرانس خبری پیش از بازی اینتر - میلان، به خبرنگاران گفت:

دربی همیشه بازی مهمی است ، حتی اگر کمی با مشکل مواجه شده باشد. از نظر ما، این بازی می تواند شروع دوباره باشد. اینتر در بازی فردا میزبان محسوب می شود، پس طبیعتا چیزهای بیشتری برای از دست دادن دارد و شکست، بدتر خواهد بود اما شرایط دو تیم در مجموع، شبیه هم است. امیدوارم اینتر از حالا به رتبه های بالاتر جدول برسد. در حال حاضر، کمپین ما با نتایج منفی، روبرو شده است. همه بازیکنان برای دربی ذوق زده هستند. زمان بازیگری، من همیشه در حالی به خواب می رفتم که داشتم فکر می کردم چگونه فردا گلزنی کنم. آن زمان، در فوتبال ایتالیا تنش ها بیشتر بود.
مانچینی ادامه داد:

ما همگی می خواهیم این بازی را ببریم و هواداران را خوشحال کنیم. متاسفانه در حال حاضر، این اتفاق زیاد رخ نداده اما این بدین معنی نیست که ما به تماشاگران خیانت می کنیم. شرایط هم مهم است، اما آنها افراد جوانی هستند که ممکن است اشتباه هم انجام دهند. این بازی، همیشه بازی می ماند و ما برای لذت بردن از ورزش، به میدان می رویم. مایه ناراحتی است که نمی توانم از همه بازیکنانی که موفق شدند ورونا را شکست دهند استفاده کنم. در مورد بازیکنانی که عملکرد خوبی دارند، امیدواریم مدت زیادی در کنار هم باشیم.
مانچینی در پایان گفت:

تغییر ناگهانی در وضعیت بدنی بازیکنان، توجیهی ندارد اما بازیکنان از راه رسیده در ماه ژانویه، برای فصل آینده بسیار مهم خواهند بود. در حال حاضر ما انتظارات زیادی از آنها داریم و زمان زیادی می برد که به شرایط عادت کنند. این وضعیت برای پودولسکی هم برقرار است. او بازی های زیادی انجام داد و ما فکر می کردیم بتواند چند گل بزند. لوکاس بازیکن حرفه ای است و من نمی دانم که آیا فردا بازی خواهد کرد یا خیر. بازیکنان جوان نباید در هنگام بازی احساس فشار بکنند. اگر آنها به حد کافی استعداد دارند، حتما جایی در ترکیب طی هفته های آخر فصل پیدا خواهند کرد.

برچسب‌ها: اینتر ایتالیا مانچینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

245 آسمان امید1394/01/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi