خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

بوسکتس سران بارسلونا را برای افزایش دستمزدش تهدید کرد

بوسکتس سران بارسلونا را برای افزایش دستمزدش تهدید کرد
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ;سرخیو بوسکتس که محصول آکادمی لاماسیا است، در دوران مربیگری پپ گواردیولا بود که فرصت حضور در ترکیب اصلی بارسلونا را پیدا کرد و با بازی‌های درخشانش، یحیی توره را مجبور به جدایی از بارسلونا و پیوستن به منچسترسیتی کرد.

اکنون برخی از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند بوسکتس به میزان دستمزدش در بارسلونا معترض است و سران این باشگاه را تهدید کرده که چنانچه حقوق سالیانه او را بالا نبردند از این تیم جدا خواهد شد. روزنامه گوادیارو نوشت که بوسکتس از سران بارسلونا خواسته که رقم دریافتی سالانه او را به 14 میلیون یورو، یعنی برابر با رقم دریافتی آندرس اینیستا افزایش دهند.

این روزنامه اسپانیایی نوشت که بوسکتس از تیم‌های زیادی پیشنهاد دارد و می‌خواهد با درخواست افزایش حقوقش، سران بارسلونا را تهدید کند که اگر چنین کاری را انجام ندهند به پیشنهادهایش از سایر تیم‌ها فکر خواهد کرد.

بالاترین دستمزد را در بارسلونا لیونل مسی دریافت می‌کند. او برای هر فصل 20 میلیون یورو پول می‌گیرد. نیمار و اینیستا هم برای هر فصل 14 میلیون یورو دریافت می‌کنند و بوسکتس می‌خواهد رقم دریافتی او از 11 میلیون یورو، به 14 میلیون یورو افزایش پیدا کند.

تیم‌های زیادی خواستار جذب این بازیکن ملی پوش هستند. از بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، منچسترسیتی، چلسی و منچستریونایتد به عنوان مشتریان جدی بوسکتس سخن به میان می‌آید و سران بارسلونا به خوبی می‌دانند هر کدام از این باشگاه‌ها پول بیشتری را به این بازیکن باتجربه پرداخت خواهند کرد.

برچسب‌ها: سرخیو بوسکتس بارسلونا حقوق

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

28 0

384 زنجان بایر1394/10/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi