خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

هاجسون: نویل سرمربی بعدی انگلیس است

هاجسون: نویل سرمربی بعدی انگلیس است
اختصاصی | سرمربی سه شیرها از دستیار خود به عنوان جانشین خود یاد کرد.

به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، گری نویل، کمک مربی تیم ملی انگلیس در میانه این فصل جانشین نونو سانتو در والنسیا شد، او با با خفاش ها تا پایان ژوئن 2016 قرارداد دارد و برای فصل آینده هنوز تصمیم گیری نکره است.

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس در دفاع از دستیار خود ضمن بیان این مطلب که وی تجربه های لازم برای مربیگری را خیلی زود فرا گرفته است گفت:

شکی وجود ندارد که نویل توانایی مربیگری در انگلیس را دارد، او از کیفیت های لازم برای تبدیل شدن به یک مربی خوب برخوردار است و 5 ماهی را که در لا لیگا پشت سر می گذارد را می توان یک تجربه خیلی خوب برای او تلقی کرد.

من به خوبی می دانم که گری چه علاقه زیادی به کارش دارد، از این فرصت استفاده می کند تا به دانش خود بیفزاید. چیزی که در نویل بیش از هر چیز جلب توجه می کند، اشتیاق سیری ناپذیر او به رویارویی با چالش هاست؛ او به خوبی از این فرصت ها استفاده می کند، به عنوان مثال، تا همین چند سال پیش مفسر یک شبکه تلویزیونی بود، اما به خوبی مدارج ترقی را طی کرد و رفته رفته تبدیل به یک مربی قابل اتکا شد.

گری می تواند گزینه مناسبی برای تیم ملی انگلیس در سال های آینده باشد، چون مسیر درستی را طی می کند و تجاربی که بدست می آورد خیلی به کارش می آیند.

برچسب‌ها: اختصاصی هاجسون نویل سرمربی تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

293 βiohazard1394/10/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi