خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

هاجسون:بازی فرانسه و انگلیس نشان دهنده همبستگی ملت‌هاست

هاجسون:بازی فرانسه و انگلیس نشان دهنده همبستگی ملت‌هاست
هاجسون سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: بازی روز سه‌شنبه فرانسه و انگلیس نشان دهنده همبستگی ملت‌ها خواهد بود.
روی هاجسون

روی هاجسون گفت بازی روز سه‌شنبه دو تیم ملی فرانسه و انگلیس پس از حملات انتحاری به پاریس، نشان دهنده این است که ملت‌ها در کنار هم هستند.هاجسون معتقد است بازی سه‌شنبه که در ومبلی لندن برگزار می‌شود پاسخی به حملات تروریستی به پاریس است که تاکنون ۱۲۹ کشته از آن به جای مانده است. این در حالی است که استادیومی که بازی فرانسه و آلمان در آنجا در حال برگزاری بود یکی از اهداف حمله کنندگان انتحاری بود و دو بمب نزدیک استاد دو فرانس منفجر شد.

این حملات تراژیک بلافاصله این تصور را به وجود آورد که شاید بازی فرانسه- انگلستان که قرار بود روز سه شنبه برگزار شود، لغو شود اما فدراسیون فوتبال فرانسه با اندکی فاصله اطمنیان داد که این بازی به قوت خود باقی خواهد ماند.حالا در بیانیه‌ای که از سوی اتحادیه فوتبال انگلستان منتشر شده هاجسون این بازی را به معنای نشانه همبستگی بین ملت‌ها در برابر تروریسم خواند و گفت: جهان فوتبال علیه این قساوت‌ها متحد است.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس افزود: مطمئنم مردم انگلیس با تشویق دو تیم فرانسه و انگلستان در بازی روز سه شنبه نشان می‌دهند تا چه حد از ملت فرانسه پشتیبانی می‌کنند و آنها را در شرایط سخت تنها نمی‌گذارند.

برچسب‌ها: هاجسون سرمربی بازی فرانسه و انگلیس همبستگی ملت ها تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

270 βiohazard1394/08/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi