خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

هاجسون: رونی در یورو 2016 خواهد بود اما نه در ترکیب اصلی

هاجسون: رونی در یورو 2016 خواهد بود اما نه در ترکیب اصلی
اختصاصی | روی هاجسون می گوید وین رونی کاپیتان تیمش در یورو حاضر خواهد بود اما این بدان معنی نیست که در تمامی بازی‌ها از ابتدا وارد زمین شود.

به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، مهاجم تیم منچستریونایتد، وین رونی این روزها به دلیل مصدومیت زانو از ترکیب تیمش دور است و این نگرانی وجود دارد که تا یورو 2016 نتواند به وضعیت ایده‌آلش بازگردد.

اولین بازی تیم ملی انگلیس در یورو 2016، بیست و دوم خرداد در برابر روسیه برگزار می‌شود.

روی هاجسون گفت:

رونی کاپیتان و باتجربه‌ترین بازیکن تیم ماست. او در 8 بازی گذشته ما حاضر بوده و همیشه به تیم کمک بسیاری کرده است.

مطمئنا رونی دوست دارد بازی کند، اما مسئولیت تصمیمات با من است. او جایگاه خودش را در تیم دارد و مسائل را به خوبی درک می‌کند.

رونی می‌تواند در پست های زیادی بازی کند و به نظرم اگر بازیکنان دیگر هم شرایط خوبی داشته باشند راحت تر می توانم از او استفاده کنم.

با حضور بازیکنانی نظیر هری کین، جیمی واردی، دنیل استاریج و دنی ولبک، روی هاجسون انتخاب سختی برای خط حمله تیمش خواهد داشت و البته از سویی دیگر دستش در این زمینه باز خواهد بود. او ادامه داد:

امیدوارم بتوانم به ترکیبی برسم تا همه مهاجمان خوب تیمم بازی کنند. البته حضور آنها بر روی نیمکت هم می‌تواند مایه آرامش من باشد ، یک نیمکت قوی همیشه در چنین رقابت هایی به کار خواهد آمد.

شرایط انگلیس خوب است و مردم نسبت به آینده تیم ملی امیدوارند. باید تا می‌توانیم خودمان را برای این تورنمنت بزرگ آماده کنیم.

هدف ما در این تورنمنت تنها رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی نخواهد بود. می‌خواهیم تا جایی که در توانمان هست پیش برویم، می دانم که موفقیت در چنین تورنمنتی برای مردم چه معنایی دارد

برچسب‌ها: اختصاصی روی هاجسون سرمربی رونی یورو 2016 تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

456 βiohazard1394/12/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi