خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

آشنایی با حریف سپاهان در آسیا:الاتحاد عربستان

آشنایی با حریف سپاهان در آسیا:الاتحاد عربستان
به گزارش "سپاهان اف سی"،مراسم قرعه‌کشی دور گروهی چهاردهمین دوره فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد تا ۳ نماینده ایران در این مرحله حریفان خود را بشناسند.

در این دوره ایران ۳ سهمیه صعود مستقیم به دور گروهی و یک سهمیه پلی آف در اختیار دارد که بر همین اساس تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در مرحله گروهی و تیم نفت تهران از مرحله پلی‌آف در فصل جدید رقابت‌‌ها کار خود را آغاز خواهند کرد.

که در طی این قرعه کشی تیم فولاد مبارکه سپاهان در گروهA با تیمهای لوکوموتیو ازبکستان، النصر امارات و پلی آف یک (برنده الاتحاد عربستان و الوحدات اردن) همگروه شد .

ازین رو به بررسی تیم های حاضر در گروه A می پردازیم و تیم الاتحاد عربستان را زیر ذره بین برده ایم.

الاتحاد عربستان

اگرچه بازی پلی آف با تیم اردنی باقی مانده اما از الان الاتحاد را باید تیم چهارم گروه سپاهان دانست . تیمی با سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا که چهره خوفناکی برای رقبا ترسیم کرده و با جذب ستارگان فراوان خود را از مدعیان کسب عنوان قهرمانی معرفی کرده است .

الاتحاد در حال حاضر با 20 امتیاز از 10 مسابقه پس از الاهلی و الهلال 24 امتیاز در رده سوم جدول 14 تیمی لیگ عربستان حضور دارد .

نکته مثبتی که در الاتحاد می توان به آن امیدوار بود آنجاست که این تیم به غیر از ستارگان خارجی که حذب کرده ، به جز دو یا سه مورد باریکنان چندان با کیفیتی ندارد و به طور کلی فاصله این ستارگان با سایر بازیکنان شان بسیار زیاد است و به قول معروف تیم در نقاط مختلف زمین بالانس نیست .

البته با تمام این تفاسیر الاتحاد قطعا خطرناک ترین تیم این گروه و امید اول صعود از گروه و اصلی ترین رقیب سپاهان است .

سرمربی

ویکتورپیتروکا سرمربی 59 ساله اهل رومانی است . سابقه مربیگری او به فوتبال رومانی خلاصه میشود که پیتروکا سابقه سرمربیگری استوا بوخارست ، بزرگترین تیم رومانی و همچنین سرمربیگری تیم ملی فوتبال رومانی را در چند دوره در کارنامه دارد . که در آخرین جضورش در تیم ملی پیتورکا پس از یک شروع امیدوار کننده در رقابت های مقدماتی یورو 2016، تصمیم گرفت با کناره گیری از هدایت تیم ملی، به تیم الاتحاد عربستان بپیوندد و از سال 2014 هدایت الاتحاد را برعهده گرفت .

ستارگان تیم الاتحاد

سالی مونتاری

بازیکن غنایی الاتحاد که همگی عادت به دیدن او در لباس غول های ایتالیایی میلان و اینتر داشتیم تنها یکی از ستاره های الاتحاد است . مونتاری 31 ساله تاکنون در تیمهای اودینزه ، پورتموث ، اینترمیلان و آث میلان بازی کرده و هم اکنون در اختیار الاتحاد عربستان است وی ۶۲ بازی ملی هم برای تیم ملی فوتبال غنا انجام داده است.مونتاری در پست هافبک دفاعی باری میکند . ناخودآگاه به یاد پست هافبک دفاعی تیم سپاهان می افتیم که بعد از رفتن امید ابراهیمی به استقلال نقطه ضعف سپاهان در فصل قبل و همچنین در این فصل بوده است و الاتحاد با مونتاری به پوشش نقطه ضعف خود در این منطقه پرداخته و سپاهان...!

صد البته توقع یک چنین هزینه ها از تیم های ایرانی توقع بیهوده ایست اما با یک نگاه کلی به تیم ها روشن است که مسئولان کدام تیم برای قهرمانی در آسیا برنامه ریزی و هدف گذاری و سرمایه گذاری کرده و مسئولان کدام تیم فقط در مصاحبه ها از قهرمانی آسیا سخن به میان می اورند .

خامس ترویسی

خامس ترویسی بازیکن استرالیایی الاتحاد سهمیه بازیکن خارجی آسیایی الاتحاد است . وی در پست هافبک طراح به بازی گرفته می شود . همان پستی که سالها محمد نور مسئولیت آن را به عهده داشت اما با پا به سن گذاشتن محمد نور مسئولان الاتحاد اقدام به انتخاب جایگزین مناسب برای او کردند و ترویسی را از یوونتوس ایتالیا بصورت قرضی به عربستان آوردند .

دقیقا مشابه این قضیه در تیم سپاهان برای محرم نویدکیا اتفاق افتاد و چند سالیست که نمی تواند تماما در اختیار سپاهان باشد اما هرگز شاهد انتخاب یک جاگزین شایسته برای او نبودیم تا پایان نگرانی های هواداران سپاهان در حین دیدارهای این تیم و پس از کوچکترین برخورد کاپیتان با سایر بازیکنان باشد .

ترویسی استرالیایی و 27 ساله سابقه بازی در تیم های نیوکاسل ، آتالانتا و یوونتوس را دارد وی همچنین حضور در لیگ های ترکیه استرالیا و آلمان را نیز تحربه کرده است . پلی میکر دوپای الاتخاد در ابتدای فصل جاری بصورت قرضی از یوونتوس به الاتحاد پیوست .

لوسین سن مارتین

هافبک 35 ساله و هموطن سرمربی الاتخاد در سال 2015 به این تیم عربستانی آمد و در پست هافک هجومی و وینگر چپ بازی میکند . سن مارتین سابقه حضوردر تیمهای لیگ رومانی را در کارنامه دارد . وی همچنین سابقه کار با پیتورکا در استوا بخارست را دارد . سن مارتین از بازیکنان ثابت و تاثیر گذار الاتحاد است .

ژیلمن ریواس

مهاجم ونزوئلایی 26 ساله الاتحاد در سال 2015 به این تیم پیوست و امید اول گلزنی پیتورکا در کنار مختار فلاته است . این بازیکن که با رقم بالایی با الاتخاد پیوسته راست پاست و تنها سابقه بازی در تیم های لیگ ونزوئلا را دارد

سایز بازیکنان تاثیر گذار الاتحاد

محمد نور را همه ما ایرانی ها بواسطه رقم زدن یکی از تلخ ترین خاطرات فوتبالی تاریخ کشور به خاطر داریم .محمدنور در جریان دیدار روز 5 فروردین تیم ملی کشورمان مقابل عربستان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و شکست 2-1 تیم ملی در تهران که منجر به برکناری علی دایی از سمت خود شد زننده یکی از گل های عربستان بود .

این بازیکن حالا37 ساله است و در مواقع حساس با تجربه اش به کمک پیتورکا و تیمش می آید .

مختار فلاته ، مهاجم الاتخاد عربستان و یکی از خطرناک تریم عناصر هجومی این تیم است . این بازیکن 28 ساله و راست پا بازیکن ثابت الاتحاد است .

اسام الحربی مدافع 31 ساله الاتحاد را میتوان بهترین بازیکن عربستانی این تیم دانست . حربی از بهترین مدافعان حال حاضر عربستان نامید .

برچسب‌ها: سپاهان سپاهان اصفهان الاتحاد لیگ قهرمانان اسیا آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

465 سپاهان خورشید1394/09/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi