خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

فرصت طلایی بازیکنان سپاهان برای رسیدن به پیراهن تیم ملی

فرصت طلایی بازیکنان سپاهان برای رسیدن به پیراهن تیم ملی
بازیکنان سپاهان پس از درخشش خود در لیگ برتر، شانس این را خواهند داشت تا با دعوت به تیم ملی مزد بازی های خوب خود را دریافت کنند.

به گزارش شفقنا ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران در دهم فروردین ۱۴۰۰ در یک بازی دوستانه به مصاف سوریه خواهد رفت، اسکوچیچ که در این زمان امکان دعوت لژیونر های ایرانی را نخواهد داشت سعی خواهد کرد با دعوت بازیکنان شاغل در لیگ برتر آن‌ها را برای حضور در ترکیب تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی بسنجد.

سپاهانی ها که با هدایت محرم نویدکیا بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر اضافه شده‌اند حالا برای حضور بازیکنان خود در تیم ملی فوتبال لحظه شماری می کنند.

پیام نیازمند که بعد از بازی های بسیار خوب خود در فصل گذشته به پیراهن تیم ملی رسید، توانست بعد نیمکت نشینی های بیرانوند در بلژیک به سنگربان شماره یک تیم ملی تبدیل شود. نیازمند بار دیگر شانس این را خواهد داشت تا توانایی های خود را با پیراهن تیم ملی به نمایش بگذارد.

شاید دومین سپاهانی لیست اسکوچیچ سجاد شهباززاده باشد، مهاجمی که بعد از روزهای کم فروغ خود در فوتبال ایران بار دیگر به روز های اوج خود بازگشته است و حالا با به ثمر رساندن ۱۲ گل در صدر جدول گلزان لیگ برتر قرار گرفته است. شهباززاده آماده ترین مهاجم حال حاضر لیگ برتر ایران امید دارد تا بار دیگر پیراهن تیم ملی را این بار با دعوت اسکوچیج بر تن کند.

دانیال اسماعیلی فر دیگر بازیکنی خواهد بود که با آمادگی بالایی خود در هفته های اخیر شانس حضور در لیست تیم ملی را پیدا کرده است. اسماعیلی‌فر که بعد اضافه شدن به تیم سپاهان رفته رفته جای خود را در ترکیب سپاهان پیدا کرد حالا امیدوار است تا در لیست بعدی اسکوچیچ جای داشته داشته باشد.

دیگر بازیکنان سپاهان هم تلاش خواهند کرد تا در فرصت یک ماهه اعلام نفرات لیست تیم ملی برای دیدار دوستانه با سوریه، با درخشش خود در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی اسکوچیچ برای دعوت به تیم ملی متقاعد کند.

برچسب‌ها: سپاهان سپاهان اصفهان تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

129 ПimΛ1399/12/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi