خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

سپاهان 2- تراکتور صفر؛ گلزن، گل‌نخور و پدیده!

سپاهان 2- تراکتور صفر؛ گلزن، گل‌نخور و پدیده!
تیم فوتبال سپاهان در یک دیدار حساس و تعیین کننده توانست باز هم با ارائه یک بازی منطقی و هوشمندانه، تراکتور را دبل کند و با صدرنشینی سال 99 را با ثبت آمارهای بسیار خوب به پایان برد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی به این مسابقه رسید که با 34 امتیاز در کنار پرسپولیس و به دلیل تفاضل گل کمتر رتبه دوم را در اختیار داشت و امیدوار است ضمن کسب سه امتیاز در دیدار خانگی مقابل تراکتور، شاگردان یحیی گل محمدی هم امتیاز از دست بدهند و خودشان به صدر بروند. از سوی دیگر رسول خطیبی هم که 26 امتیاز رتبه پنجم جدول رده بندی را در اختیار دارد، می تواند با کسب امتیازات کامل این دیدار خارج از خانه، بهبود قابل ملاحظه ای در جایگاهش ایجاد کند. این مسابقه همچنین تحت تاثیر حضور احسان حاج صفی قرار دارد که تا چند روز پیش کاپیتان تراکتور بود و در جبهه این تیم و حالا امروز با بازوبند سپاهان مقابل تیم سابقش قرار می گیرد.

برچسب‌ها: سپاهان اصفهان سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

88 ПimΛ1399/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi